Gaelle Otte
in de afgelopen week
SUPER !
Ik bracht mijn 2 kittens voor een checkup, had heel snel een afspraak en de stagaire aan de telefoon was enorm aardig,
Bij aankomst merkte ik op dat het een hele rustige schone praktijk is die het verminderen van stres voor de dieren voorop stelt (zo een dieren arts bezoek is altijd spannend voor ze maar ze vonden dit helemaal top)
Toen ze aan de beur waren werden ze met liefde gechecked and toen ze moesten worden vast gehouden voor t knippen van de nagels kregen ze lieve aaitjes en woorden van de assistente die ze rusgig probeerd3 te houden, verder kregen we antwoord op alle vragen en werd alles heel duidelijk en fijn uitgelegd!
De dieren arts kwam heel bekwaam over !
Over all : een super goede ervaring en zie er niet tegenop om over 3 maanden terug te komen,