4.6
768 reviews
Astrid Ten Have in de afgelopen week
Wij zijn hier prima ontvangen. Kregen duidelijke uitleg over de behandeling en de kosten. Wij hebben onze hond vol vertrouwen overgedragen aan de kliniek. Nazorg was ook prima!
wanda spoolder in de afgelopen week
Een heel fijn en prettig dieren ziekenhuis. Onze hond had een Tplo knieoperatie nodig want zijn knieband was ingescheurd. Nadat we afspraak hadden ingepland konden we al binnen een week terecht. alle informatie kregen we via mail wat ons te wachten stond maar ook wat voor een operatie het was en wat er ging gebeuren. Na de operatie kreeg ik een belletje dat alles goed was gegaan. Later op de dag kon ik Rox weer ophalen en krijg je een persoonlijk gesprek met de assistent die je precies uitlegt wat en hoe de operatie verlopen is. Maar ook alle uitleg hoe we Rox moeten laten revalideren. Echt top geregeld!! Na 10 dagen hechtingen eruit halen en kijken hoe alles eruit ziet. En met 6weken eindcontrole en een foto van de knie. Als ik zie hoe Rox met 3dagen loopt en alles super goed geneest kan ik alleen maar positief zijn.
Jan Hendriks in de afgelopen week
We hebben bewust de keuze gemaakt om iets verder te rijden en ons katje Peanut hier te laten steriliseren - en achteraf blijkt dat we echt de juiste beslissing hebben genomen. Het eerste contact verliep heel soepel. Binnen 1 week een afspraak ingepland, je kon altijd van alles vragen en we kregen voorafgaand een transparante prijs indicatie en informatie waar we op moesten letten via de mail. De prijsindicatie kwam uiteindelijk ook goed overeen met wat we uiteindelijk hebben betaald. Voor alles werd gezorgd: een vooronderzoek, heel veel uitleg wat er gaat gebeuren, een klein rompertje voor haar, pijnmedicatie etc. Na de operatie werd Peanut heel lief en professioneel door de medewerkers verzorgd en geobserveerd. Je werd echt goed op de hoogte gehouden. Onze dierenarts was verder heel empatisch, competent en voorzichtig met Peanut, ze was behoorlijk bang. Het rompertje is echt een aanrader, zo ver de kat het toelaat. Peanut kon na de operatie prima op toilet, zichzelf schoonmaken en lopen. De wond is binnen 10 dagen echt super genezen en nu kan ze weer lekker vrij rondlopen en spelen. Ze is weer helemaal de oude. We waren echt verbaasd hoe soepel alles is verlopen. Echt een aanrader - bedankt aan het hele team! :-)
Marcel te Brake in de afgelopen week
Na een breuk van de achterpoot van onze 12 weken oude pup, werd er meteen en adequaat gehandeld, en geopereerd. De begeleiding was optimaal, en er werd zelfs rustgevende medicatie thuis bezorgd. (De reisafstand is 1 uur, maar dit was mogelijk omdat 1 van de medewerkers in de buurt woonde.) Na 4 weken mocht de externe stabilisatie er af. #proffesioneel #vriendelijk #meelevend
Vic van Broekhoven een week geleden
Prima adres voor uw huisdier, deskundig en vriendelijke behandeling. Wij komen er al jaren en zijn uiterst tevreden. Vic van Broekhoven
L. 2 weken geleden
Onze Max is supergoed geholpen. Ook al was de uitslag niet wat we verwachtten en komt er nog een operatie aan, ben ik wel erg tevreden over hoe ze met zowel baasje als hond omgaan. Ze nemen de tijd en naast dat we eigenlijk de afspraak hadden staan voor een röntgencontrole voor de sport, bleek er in de rug iets niet goed te zijn. Ze raadden een CT-scan aan, en dat kon gelukkig meteen erachteraan. Nu voorbereiden op de operatie die gaat komen, maar hij is bij jullie zeker in goede handen.
Jeroen Mouthaan een week geleden
Wij werden doorverwezen door onze eigen dierenarts. Zij konden deze benodigde operatie niet uitvoeren want onze hond wat te groot. In het dierenziekenhuis Oldenzaal werden we vriendelijk ontvangen. Het consult met de orthopeed die de operatie zou doen was vriendelijk en volledig. Een vriendelijke man met duidelijke kennis van zaken. Alles werd uitgelegd, van begin tot de benodigde nazorg. Tijdens de operatie kregen we nog een telefoontje met een update en voordat hij wakker werd mochten we al bij hem zitten. Wij waren de eerste die hij weer zag. Medicatie uitleg, revalidatie uitleg, 10 dagen controle en 6 weken controle. Alles kwam voorbij. Alles was helemaal super. De prijs was er ook naar, maar ik denk niet dat je ergens een betere dierenkliniek gaat vinden. 5/5
Renate Van de Braak een week geleden
Fijn en prettig dierenziekenhuis. Je wordt super geholpen en ook goede nazorg
Natalie van der Reest in de afgelopen week
We hadden ooit een noodsituatie met een van onze hondjes en werden voor ons gevoel nergens serieus genomen, totdat we besloten om nog een dierenarts uit te proberen.... en dat was dierenziekenhuis Oldenzaal... waar bleek dat ons hondje die al op leeftijd was, een gescheurde kruisband had { wat de andere dierenartsen niet hadden geconstateerd, hij moest er maar mee leren leven dat hij moeilijk liep... en veel pijn had } Max is geopereerd en heeft nog een aantal jaren heerlijk kunnen lopen en rennen zonder pijn...... We zijn enorm dankbaar voor de mooie jaren die we nog hadden met onze Max.... dankzij de vakkundigheid, liefde en toewijding van de artsen van dierenziekenhuis Oldenzaal.....
Tina Van Oenen in de afgelopen week
Als de optie 10 sterren mogelijk was, gaven wij zeker 10 sterren. Dierenziekenhuis Oldenzaal heeft alles in huis mbt specialisme en vakkennis op het gebied van dierenzorg. Wij gaan al jaren naar dit vertrouwde Dierenziekenhuis. Medewerkers zijn klantvriendelijk en zeer begaan. Specialisten leggen alles goed uit, en indien dit aan de orde is, wordt het zelfs met foto's uitgelegd zodat je als diereneigenaar precies weet waar je aan toe bent. Er wordt in oplossingen en mogelijkheden gedacht. Dat wil je als diereneigenaar want daarvoor kom je immers. Mocht er een operatie aan de orde zijn word je, mbt uitleg, hier goed en duidelijk in meegenomen. Kortom, voor ons geen ander Dierenziekenhuis dan Dierenziekenhuis Oldenzaal.
Tanja Oude Lashof in de afgelopen week
Onze hond werd gebeten en we moesten met spoed met hem naar de dierenarts. Het was al in de avond. De praktijk gebeld waar Diesel in geschreven staat. Ze konden niet helpen wegens een spoedgeval. Doorgestuurd naar jullie...ondanks dat jullie ook druk waren en het al laat was werden we goed opgevangen en is Diesel gelijk geopereerd en mocht hij een nachtje blijven. Hij is gelukkig weer helemaal hersteld. Hij was hier in goede handen en als het mag komen we graag terug!
Chelsey W in de afgelopen week
Tijdens de weekenddienst zijn we hier geweest. Ze waren erg behulpzaam en vriendelijk. De vorige hond hebben we hier helaas moeten laten inslapen. Ze waren erg meelevend, waarbij zij ook klei-afdruk materiaal hebben liggen. Wij hebben samen een pootafdrukje gemaakt: een mooie herinnering. Erg fijn dat die optie er was.
Mandy Cleophas in de afgelopen week
Volgens afspraak, op tijd, professioneel, Misty was heel goed behandeld voor haar hart echo. Thank you
Jordan PUK 2 weken geleden
3 mnd geleden aan het rond bellen voor laparoscopische sterilisatie, mijn zus had het in Lichtenvoorde gedaan goede ervaring mee. Ik daar ook een afspraak gemaakt vriendelijk direct een afspraak mail met alle info voor over 3 mnd. Dezelfde dag toch even verder gebeld, toen kreeg ik Rachal aan de telefoon, vriendelijke stem en ze nam alle tijd om mij van alle info te voorzien. Lichtenvoorde geannuleerd en gekozen om het in Oldenzaal te gaan doen, Rachal gaf de doorslag gewoon kwa gevoel. Jordan en ik kwamen er gisteren binnen vriendelijke vrolijke professionele gespecialiseerde deskundige vakmensen, Eerst bij Mitchel die vriendelijk info vroeg en alles invulde, en s’middags zo beleefd blijft al gaat er iemand uit haar plaat vanwege blikvoer. Dhr Smidt en assistente stelde mij op mijn gemak en onderzocht Jordan, goede uitleg, lieve zorg en nazorg, zoveel aandacht knuffels liefde voor Jordan.En Imke ik hoop dat je zo heet, geweldig reactie en enthousiast over Jordan en haar kraag en de rest van haar collega’s aanstak met haar enthousiasme. Anne wat mij de info gaf over de nazorg en het uitprinten en zelf mee liep om Jordan in de auto te doen. En qua km en € het gaat mij erom wat het beste is voor Jordan. Mijn waardering is groot en ook de mensen achter de schermen BEDANKT ALLEMAAL. En tot over 1,5 week controle.
Jormee Sleebos in de afgelopen week
Goede zorg, goede uitleg, afspraken worden nagekomen. Er wordt tijd en aandacht besteedt aan zowel dier als baasje. Prijs vind ik persoonlijk nog wel meevallen; huisdieren kosten nou eenmaal geld en voor goede zorg mag best iets meer betaald worden. Dierenarts wist dat ik wat zenuwachtig was voor de operatie van de hond en kwam bij ophalen toch zelf nog tussendoor even vertellen dat het allemaal goed gegaan was. Heel fijne ervaring gehad.
Jan Willem Kieboom in de afgelopen week
Wordt goed geholpen daar, prijzen liggen wel iets hoger dan bij een dierenarts. Het is een Dierenziekenhuis, dat is altijd wat duurder. Als er echt wat aan de hand is met je huisdier, dan hebben ze wel alles bij de hand. Ze zijn altijd vriendelijk en je huisdier wordt ook bij naam genoemd. Vind ik wel zo belangrijk, ben voorheen wel eens bij andere dierenartsen geweest. Dan kreeg ik wel eens te horen "u hond heeft dit of dat", ik vind het aanspreken van je huisdier bij naam wel zo belangrijk en meer persoonlijker. Kan het Dierenziekenhuis in Oldenzaal zeker aanraden.
Linde Rensmaag in de afgelopen week
Skye (onze hond) is aan beide knieën geopereerd vanwege een patella luxatie graad 2 en 3. We zijn erg blij met hoe goed het met haar gaat en vonden de begeleiding/nazorg erg goed.
Inge van den Ende in de afgelopen week
En dan scheurt je hond, Golden retriever Jimmy, zijn kruisbanden af... kwestie van vette pech. Een ingreep is nodig, maar duurt in het Zuiden 2 weken. In Oldenzaal konden we na anderhalve dag terecht. Wat zijn we goed ontvangen!. Een fantastisch team, goede uitleg, beste ingreep en fantastische nazorg. Geen enkel minpunt te benoemen. Aanrader!
Yasemin in de afgelopen week
Met dank aan arts Oudenaarden en haar team voelt Nala zich helemaal weer beter in haar vel. We wachten nog op de uitslagen. Verder ben ik tevreden over de nazorg. Kreeg duidelijke informatie en goede tips! Dankjewel 🙏 Groetjes en een 🐾 van Nala 🐕
Hans Rijnaard in de afgelopen week
Mijn shih tzu heeft drie dagen een infuus gehad ivm nierfalen. Elke dag twee keer een telefonische update.
Anja Winters in de afgelopen week
Goede, lieve en kwalitatieve zorg! Forse operatie, beide achterpoten van Maxi kruisbanden af gescheurd, verbazend hoe hij na 3 dagen alweer reageert, Top
Dinant Nijkamp in de afgelopen week
De hond had een vishaak ingeslikt en gelukkig konden wij direct naar het dierenziekenhuis om deze te verwijderen. Snel en goed afgehandeld.
Thalita Daling in de afgelopen week
Vandaag met onze Leonberger heen geweest. Door een andere operatie duurde t allemaal even wat langer maar dat gaf niets. We werden keurig geholpen. Konden koffie / thee en water pakken. Ook mocht ik tot hij onder narcose/ slaap was erbij blijven. En ook na de operatie mochten we er gelijk bij. Zo kon hij rustig wakker worden met ons bij zich. Erg vriendelijk personeel en zeer geduldig en behulpzaam ervaren. Dank jullie wel. Nu wachten op een hopelijk snel herstel.
Wim VAN DER NOORDT in de afgelopen week
prima dierenziekenhuis, moderne apparatuur en goed opgeleide en ervaren dierenartsen. onze hond is zeer goed en netjes geholpen. alleen het prijskaartje kan goedkoper.
Helena Koenderink in de afgelopen week
mijn chihuahua is in maart geopereerd aan haar knietje,helaas heeft ze pattaella luxatie,hierover duidelijke uitleg gehad. Nu een voorspoedig herstel,17 juli is ze geopereerd aan haar andere knie,op naar een pijnvrij leven.met veel dank aan de dierenarts die haar geopereerd heeft.
Thigela in de afgelopen week
Mijn pup heeft haar knie gebroken, en ik moest van de dierenarts direct door naar dit dierenziekenhuis. Ik ben nog nooit zo tevreden geweest met een dierenkliniek. Dit dierenziekenhuis nam ons direct op en heeft haar meteen geopereerd en een externe fixatie aangebracht, wat zeer goed is gegaan. Ik mocht altijd bellen en mailen voor vragen en kreeg direct antwoord. Tijdens de telefoongesprekken namen ze echt de tijd om me van voldoende informatie te voorzien en gaven ze echt persoonlijke aandacht. Op de dag dat de externe fixatie van mijn pup verwijderd mocht worden, ontdekten ze dat twee ijzeren pinnen (van de externe fixatie) kapot waren gegaan, wat de schuld van mijn pup was. Deze dierenartsen zijn zo bekwaam dat ze zelfs de gebroken stukjes uit haar knie konden verwijderen. Ze belden mij ook steeds gelijk na het opereren over hoe het gegaan is. Ik ben ze eeuwig dankbaar❤️
mandy krul in de afgelopen week
Super fijn geholpen, zowel door assistentes en dierenarts! Alles werd ook duidelijk uitgelegd!
Lyen Posseth in de afgelopen week
Doorverwezen naar Dierenziekenhuis Oldenzaal, konden erg snel terecht en zijn super fijn geholpen. Duidelijke afspraken gemaakt en kosten van te voren besproken. Ook de nazorg is top.
natascha lansink in de afgelopen week
Zeer goed dierenziekenhuis met gespecialiseerde artsen, die weten waar ze over praten en weten wat ze doen. De medewerkers zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Geen lange wachttijd voor een afspraak. Een minpuntje zijn de prijzen, redelijk aan de hoge kant.
sje van de kolk in de afgelopen week
Wij zijn erg goed geholpen. Proffesionele artsen, goed advies, vooraf prijsindicatie, en vriendelijk personeel. Een aanrader.
Ylonca H. een week geleden
23 mei met onze Lotje bij jullie geweest, voor een spoed echo van de buik. Maar toen de dierenarts haar zag, werd er al gezegd dat ze heel ziek is.. De echo was goed maar de punctie niet. Ze was ernstig ziek, Lotje is ingeslapen. Ze is 15 jaar geworden. Bedankt dat jullie zo snel de spoed echo wouden doen ipv onze eigen dierenarts.
Siegfried Keizer in de afgelopen week
Onze labrador hier geweest. Super geholpen. We hebben op een hele waardige manier afscheid kunnen nemen. Ook de afhandeling na die tijd. Echt geweldig. Super mensen daar !!!!
Esther Hendriks in de afgelopen week
Ik ga met mijn bordercollie Ruby nergens anders meer heen. Ze is ondertussen 9 en komt al jaren bij het dierenziekenhuis nadat zij ergens anders een mislukte operatie heeft gehad. Dierenziekenhuis Oldenzaal heeft haar weer helemaal opgelapt , nu ze oud wordt heeft ze weer wat meer zorg nodig maar ook nu denkt het dierenziekenhuis goed mee.
Helena Koenderink in de afgelopen week
mijn chihuahua is in maart geopereerd aan haar knietje,helaas heeft ze pattaella luxatie,hierover duidelijke uitleg gehad. Nu een voorspoedig herstel,half mei wordt ze geopereerd aan haar andere knie,op naar een pijnvrij leven.met veel dank aan de dierenarts die haar geopereerd heeft.
Clemens Gjertsen in de afgelopen week
Zeer goede begeleiding van het laten inslapen van onze 17-jarige kater. Aandacht voor de kleinste details, waardoor het verdrietige moment toch wat makkelijker werd. Topteam daar!
Astrid Olde Hanter in de afgelopen week
Met spoed met mijn benauwde kat naar dierenziekenhuis geweest. Er werd gelijk zorg gedragen voor haar terwijl het een mega drukke dag was. We moesten even wachten tot de dierenarts tijd had voor ons maar dat vonden wij absoluut geen probleem. Tijdens het gesprek werden er meerdere opties uitgelegd en welke stappen men zou willen doen. Hierbij werd duidelijk nagevraagd wat ook wij willen. We kregen heldere informatie en werden ook telefonisch goed op de hoogte gehouden van de situatie van onze kat. Uiteindelijk konden we haar weer mee naar huis nemen met een behandelplan. Zeer tevreden!!
Christianne ter Pelle - Middelkamp in de afgelopen week
Aandacht en goede zorg voor zowel kat als het baasje. Zorgopties worden besproken en duidelijk uitgelegd. Foto's worden getoond zodat je ook weet waar over gepraat wordt. Erg betrokken, heel prettig. Er zitten dierenartsen dichter bij ons in de buurt, maar ik blijf lekker naar Oldenzaal rijden.
Petra Krajenbrink in de afgelopen week
Volgens mij tenminste zo komt het nu op mij over een goede en kundige kliniek. Enige puntje van feedback wat ik nog zou willen meegeven is miss de baasjes wat tips en tricks meegeven voor na de tijd wat ze dan zouden kunnen doen en proberen als het hondje nog niet geplast heeft hoe je dit dan beste kan laten doen of opwekken als je een teefje hebt wat door normaal gesproken door de heupen zakt en net aan haar knie is geopereerd.
Dominique Bekker in de afgelopen week
In 1 woord: geweldig! Na een slechte operatie bij de oude dierenarts, via google hier op uitgekomen. Gebeld, overlegd en meteen een afspraak gemaakt. Afspraak was zelfs nog op zeer korte tijd, echt heel fijn. In de avond voor de operatie nog gebeld door de dierenarts om wat door te spreken, zelfs buiten haar werktijd. Op de dag zelf nog wat besproken en aangezien mijn hondje nog heel even moest wachten, mocht ik gewoon nog bij haar blijven in de wachtkamer. Daarna werd mijn hondje meegenomen voor de behandeling. Ik mocht in de wachtkamer blijven maar kreeg ook de tip voor de omgeving, winkels en leuk tuincentrum om de hoek. Ik werd keurig gebeld toen de behandeling klaar was en mocht zelfs eerder naar mijn hondje toe om er bij te zijn als ze wakker werd. Netjes in een spreekkamer, met warm matje en kleedje. Echt tijd voor ons 2tjes. En wat was ze snel wakker en wat zag ze er goed uit! Helemaal niet ziek van de narcose, echt niets. Medicatie goed uitgelegd en volgende dag werd ik gebeld met de vraag hoe het met mijn hondje ging. Week later voor controle nog altijd net zo goed, kundig en tijd hebben voor de patient. Ik hoop niet al te vaak met mijn hondje naar de DA te moeten maar als het moet ga ik zeker hier heen!
Jasper in de afgelopen week
Bij dierenziekenhuis Oldenzaal zijn ze erg proffesioneel. Wij komen uit Hengelo met onze dieren speciaal daar naar toe vanwege mindere ervaringen in de buurt. Update: nu mijn hond met verband loopt zijn we er vaker geweest. Nogsteeds erg goed. Ik denk dat we nooit weer ergens anders heen gaan. Wat ik ook waardevol vind om te melden is dat je altijd ziet dat ze het druk hebben, maar ik nog nooit het gevoel heb gehad dat ze geen tijd voor mijn dieren hadden. Ze koken afspraken op tijd na en communiceren erg goed.
Jasper in de afgelopen week
Bij dierenziekenhuis Oldenzaal zijn ze erg proffesioneel. Wij komen uit Hengelo met onze dieren speciaal daar naar toe vanwege mindere ervaringen in de buurt. Update: nu mijn hond met verband loopt zijn we er vaker geweest. Nogsteeds erg goed. Ik denk dat we nooit weer ergens anders heen gaan.
Sanne R. in de afgelopen week
Fijn geholpen. Ze belden de dag na de operatie om te vragen hoe de nacht was gegaan. Konden snel terecht en goed geholpen. Kosten zijn hoog, maar die werden vooraf besproken. Ook werden goedkopere en andere opties besproken en de voor- en nadelen daarvan.
Andre in de afgelopen week
Zeer diervriendelijk super personeel. Dank jullie wel, Groetjes Mischa.
André Kerkdijk in de afgelopen week
Een goed en fijn Dierenziekenhuis goed en vriendelijke personeel en dierenartsen wij zijn daar tot nu toe zeer goed geholpen en tevreden met wat men daar voor ons en ons Huisdier ( Hondje hebben kunnen betekenen)
Fera Capar in de afgelopen week
1 jaar gevochten tegen epilepsie van Benji, veel artsen in Duitsland hebben hier niks mee gedaan. Benji is door een spoedopname in Oldenzaal terechtgekomen. De arts heeft direct actie ondernomen om de status epilepticus te stoppen. Direct aan de zuurstof en infuus. Dat was erg heftig voor ons en Benji. Sinsdien ben ik in Oldenzaal met Benji, ze doen er alles aan om hem stabiel te krijgen, onze arts Jakub doet erg zijn best wat wij ontzettend waarderen. Overlegt met zijn collegas en neemt alle tijd ervoor. Vakmensen, geweldige team.
Jesse Becht in de afgelopen week
Wij zijn met onze hond zazu op vakantie geweest naar Nederland vanuit Aruba en hebben onze hond laten operenen doormiddel van een scopie. Dit is heel goed gedaan door dierenziekenhuis Oldenzaal. Bedankt.
robert diepeveen in de afgelopen week
onze kat was aangereden en had 2 breuken in zijn heup. de volgende dag hadden we contact met de kliniek opgenomen en hij kon meteen geholpen worden. daarna is onze kat goed verzorgt en inmiddels thuis bij ons gezin. onze dank is groot. we zijn blij dat er mensen zijn met dit beroep en een hart voor dieren hebben. vriendelijke groeten fam. diepeveen
dineke langenhuijsen in de afgelopen week
Mijn hond evy moest met spoed geopereert worden wegens zwaar ontstoken baarmoeder eerst in enschede geweest bij dierenarts bos na onderzoek en echo moest ze direct naar het dierenziekenhuis in oldenzaal we zijn er goed opgevangen goed gesprek met de dierenarts gehad en ook met de asistente alles kwa medicatie en nazorg goed besproken nu gaat het weer redelijk goed met haar
sonja nijhuis in de afgelopen week
Hele nette praktijk met vriendelijk ontvangst. Ontzettende kundige dierarts dr. Van Reenen hij is heel lief voor m'n hondje Lizzy geweest en door zijn deskundigheid en manier van behandelen heel wat kosten kunnen besparen en hoefde Lizzy niet onder narcose om een operatie te ondergaan. Nogmaals dank ook namens Lizzy..
Marieta Wanrooy in de afgelopen week
Ontzettend vriendelijk,voor Dier en baasjes,goede begrijpende uitleg van de behandeling voor onze Sam
Esther Nijhof in de afgelopen week
Echt een top dierenziekenhuis Vooral dierenarts/ortho De heer Van Zuijlen al 2 honden van ons geholpen onze Rosy met 2x TTA en onze Ollie Met PTLO We werden goed ingelicht en ook over de nazorg Zelfs nog een belletje de volgende dag hoe het ging met de hond
Yvonne Dollekamp in de afgelopen week
Eerste bezoek, heel goed ziekenhuis voor dieren. Onze hond was erg ziek en er is direct goed gehandeld. Fijne medewerkers waar ik alle vertrouwen in had.
Maria M in de afgelopen week
Onze hond Rambo heeft daar een nacht moeten doorbrengen wegens akute openbaring addison waardoor hij in kritieke toestand werd opgenomen ...hij is daar goed en liefdevol verzorgd en ook na de opname nog gebeld door medewerkster hoe het met Rambo gaat ..Top dierenziekenhuis alleen was het wel een erg duur hotel 😉
Laura P in de afgelopen week
Ik werd doorverwezen naar het dierenziekenhuis ivm een operatie voor mijn hond. Er was al snel plek en alles Werd duidelijk benoemd en wat het kostenplaatje zou zijn. Ook kan ik altijd naar deze plek bellen omdat de voorraad voor medicatie vaak aanwezig is, erg prettig.
Jan Meulenbeld in de afgelopen week
Goed en snel geholpen toen onze dierenarts het niet zag zitten. Professioneel team en ondanks uitdaging goed verlopen.
Anne in de afgelopen week
Uitstekend. Snele afspraak, duidelijk uitleg, vriendelijk, luisteren na vragen en ook medenken met de patiënt/klant. Hier zou ik zeker weer terug komen en ook anderen aanbevelen
Gonny van Oene in de afgelopen week
Al meerdere malen in dit dierenziekhuis geweest en alles is altijd naar volle tevredenheid verlopen. Dit ziekenhuis is als een goed geoliede machine. Alleen maar positief ben ik.
Nicole R in de afgelopen week
Mijn hond heeft een TPLO operatie gehad. Haar kruisbanden waren gescheurd. Uitleg was zeer goed en duidelijk. werd met aandacht aan onze hond besteedt maar ook aan ons als eigenaar. Gerustgesteld,echt vakkennis, altijd netjes antwoord op je vragen. geduldig en vriendelijk. Goed uitleg over prijsindicatie. wat ik nu schrijf heeft niks met dierenziekenhuis Oldenzaal te maken maar ik vind wel dat de prijzen absurt zijn in Nederland en dat hier bij alle dierenarts praktijken, klinieken, ziekenhuizen wel de tarieven een stuk lager mag komen te liggen. Er zullen genoeg mensen zijn die daardoor niet zo gauw gaan met hun diertje en dan zijn de dieren de dupe en is er veel leed. Ik raadt iedereen Ziekenhuis Oldenzaal aan. Ben super tevreden.
Derkje Wolters in de afgelopen week
Ze waren zo lief want mijn bella moest gelijk blijven , zoveel zorg en ook na dien gewoon super . Bedankt lieve dokters en assistenten .
martha martinez een week geleden
Geweldige dierenartsen. Zeer professioneel en behulpzaam. Alleen de paramedische team is wel een punt van zorg. Zeer betrokken en ze hebben alles wat een dierenziekenhuis moet hebben. Zeer complete ziekenhuis met aparte wachtkamers voor honden en katten. Fysiotherapie voor dieren.
mariekeella 2 weken geleden
Fijne ervaring met dierenziekenhuis Oldenzaal. Onze labradoodle van bijna 7 liep mank met haar achterpoot. Op advies van eigen dierenarts doorverwezen naar Oldenzaal. Uiteindelijk bleek de kruisband kapot en was een operatie nodig. Deze is goed uitgevoerd en wond is mooi genezen. We zitten nog in de revalidatiefase, maar tot nu heel tevreden!
Patrice Hunter 2 maanden geleden
Zeer vriendelijk personeel. Je wordt op je gemak gesteld en serieus genomen. Wij zijn heel erg blij dat ons huisdier daar geholpen is!!
Georgette Wekking van der Zee een maand geleden
Onze Didi werd geweldig geholpen , zeer professional personeel en heel veel aandacht voor haar! Dank jullie wel voor de goeie zorg en na org
Betty Witteveen in de afgelopen week
Afgelopen maandag door de dierenarts doorverwezen naar het Dierenziekenhuis Oldenzaal…wel met spoed ….vanwege een mogelijke hernia bij onze mopshond Boeddha …het leek eerst heel druk maar omdat de dierenarts toch bleef aandringen kon ik gelukkig de volgende ochtend al terecht met Boeddha , Ik ben er super goed geholpen en kreeg duidelijke uitleg . Boeddha moest blijven voor een CT scan. Ook de nazorg en hoe nu te handelen was erg duidelijk . De medewerkers allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Zou het Dierenziekenhuis zeker aanbevelen. Bedankt allemaal voor de goede zorgen Groeten Betty Boeddha en Miles
Bert Olbertz 2 maanden geleden
Onze Havanezer een gebitsreiniging laten uitvoeren. Zeer vakkundig uitgevoerd met een hele duidelijke uitleg vooraf betreft kosten en info over de behandeling. Vriendelijk en zorgzaam afgehandeld. Kortom: zeer tevreden over het Dierenziekenhuis Oldenzaal!
Henk Scheerooren een week geleden
Onze kat is hier zeer snel en professioneel geopereerd. Mooi dat ons kereltje nu rustig kan herstellen.
Merith Muller 2 maanden geleden
Onze kat is goed geholpen en zorgzaam opgevangen. Na aanrijding was operatie nodig. Dat was duur maar er werd heel duidelijk met ons meegedacht. Bovendien was het nodig, zorg ontzeggen wij onze dieren nooit. Vertrouwen dat het nu allemaal goed gaat komen de komende weken. Herstellen doen dieren toch het beste in vertrouwde thuis-omgeving.
anoek klumper 2 weken geleden
Ik was op zoek naar een dierenarts, maar in de buurt zat alles vol. Via mijn dierenwinkel het advies gekregen om met hen contact op te nemen mijn kitten was toen een hoopje ellende en kon direct komen. Ze waren super lief voelden de kat goed aan. Ik was bang door de naam goud geld kwijt te zijn maar dit was niet het geval. Ik ga hier zeker weer heen
Patrick in de afgelopen week
Geweldig geholpen door de dierenarts en zijn assistent. Onze hond Sam zeer grondig onderzocht en goed geluisterd naar ons verhaal. Ze nemen hier echt de tijd voor je dier om tot de juiste diagnose te komen. Dikke pluim! Je komt er het liefst zo min mogelijk maar een hele geruststelling dat ze er wel voor je dier zijn.
Marieke Damhuis in de afgelopen week
Vandaag onze lieve Kufo laten inslapen bij Dierenziekenhuis Oldenzaal. Dankzij jullie was het afscheid zo mooi en bijzonder. Geweldig lieve dierenarts, lieve assistenten, alle tijd die we kregen, alle hulp en ruimte. En aan het einde ook nog een pootafdruk in gips, wat in een harten blikje zat. Dankjulliewel ❤️
Diandra Davina 2 weken geleden
Dankzij de dierenartsen en assistenten van het Dierenziekenhuis Oldenzaal kan mijn assistentiehond Dave nog steeds met veel plezier zijn werk doen
Samantha Heister in de afgelopen week
Deze week een scopie gemaakt van de neus van onze kater. Heel fijn behandeld door dhr Smidt hele vriendelijke rustige man die onwijs vakbekwaam is!! Mijn complimenten aan dhr Smidt die mij en mijn kat zo goed behandeld heeft. Felin is weer helemaal de oude. Na het verwijderen van een grasspriet.
Joke Kolk in de afgelopen week
Moest voor mijn hondje voor een echo. Kon er heel snel terecht en iedereen is er erg aardig. Ze hebben er zelfs twee verschillende wachtkamers, voor honden en katten.
drienenzestig in de afgelopen week
Wel duur maar zeer professioneel goede nazorg, receptie personeel denkt mee,medische zorg uitstekend, lekkere koffie tijdens wachten. mijn hondje is er 2 x geholpen aan een hernia.
Marion koelen-hergers in de afgelopen week
Vriendelijke mensen legt ook alles goed uit Nu moet ons hondje rusten dan zal alles wel goed komen
Vanessa Oude Spraaksté een maand geleden
Nadat we met onze katten en honden heel regio Twente heben afgezocht naar een kundige dierenarts, zijn we eindelijk terecht gekomen bij het dierenziekenhuis in Oldenzaal. Wij hebben hier voor het eerst in heel ons leven (na heel wat dierenartsen te hebben gezien) het gevoel dat men hier weet waar ze het over hebben. De beste specialisten onder één dak, voor zowel hond als kat. Ze nemen de tijd voor je en zorgen dat je zo goed mogelijk voorgelicht naar huis gaat. 5 sterren!
Vanessa Hoekema in de afgelopen week
Nadat we met onze katten en honden heel regio Twente heben afgezocht naar een kundige dierenarts, zijn we eindelijk terecht gekomen bij het dierenziekenhuis in Oldenzaal. Wij hebben hier voor het eerst in heel ons leven (na heel wat dierenartsen te hebben gezien) het gevoel dat men hier weet waar ze het over hebben. De beste specialisten onder één dak, voor zowel hond als kat. Ze nemen de tijd voor je en zorgen dat je zo goed mogelijk voorgelicht naar huis gaat. 5 sterren!
Carla Poppink in de afgelopen week
Keurig geholpen, rustig uitleg gekregen van eigenaar en orthopeed en dierenarts
h luijmes in de afgelopen week
Vriendelijke en deskundige hulp en een duidelijk warm hart voor dieren van medewerkers waar wij mee te doen hebben gehad .
johan de boer in de afgelopen week
Word tijd voor het dier genomen ,kijken niet echt op de klok als het later is ,geen afraffelen van het "werk" Luisterend oor wat je wel en niet wilt Mensen met hart voor het dier
Natascha Bruil in de afgelopen week
Bobbie is goed en met liefde behandeld aan een acute ontsteking aan zijn prostaat. Het gaat nu (2 dagen later) gelukkig een stuk beter met hem.
Kees Kalsbeek in de afgelopen week
Onze Fleur had haar knie uit de kom. We konden direct terecht voor onderzoek en ze werd meteen geopereerd. Geen lange wachttijden je wordt op je gemak gesteld en er heerst een heerlijke rust waardoor je echt vertrouwen hebt en gerust gesteld wordt
Samantha Oude Engberink in de afgelopen week
Goede ziekenhuis, goede hulp en super leuke mensen die er werken.
Jessica Drenthen een week geleden
Super vriendelijke aardige mensen die daar werken mijn hondje is super goed geholpen en goed verzorgd naar de ingreep 👍👍een top team een dikke 10 van me ik ben zeker dik tevreden over deze dierenziekenhuis in Oldenzaal 👍👍
Miriam K 2 weken geleden
Mijn eigen dierenarts was onzeker over de diagnose en behandeling van mijn kat, dus ik heb zelf de keuze gemaakt om hier heen te gaan. Ik ben ontzettend blij dat ik die keuze heb gemaakt, want het was direct duidelijk dat ze hier superveel kennis en kunde hebben. Erg professioneel & vriendelijk personeel. De prijzen liggen wellicht hoger dan bij een gewone dierenarts, maar in mijn geval was ik goedkoper uit door hier heen te gaan, doordat ze direct wisten wat er aan de hand was en dit ook goed en snel konden behandelen.
Erna den Ouden 4 weken geleden
Zeer vriendelijk en bekwaam personeel. Goede nazorg! Vol liefde gezorgd voor ons maatje! Goede bereikbaarheid.
Riet Prinsen een maand geleden
Fijne betrokken praktijk, kundige da en assistentes.
Tjebbe Varkevisser 2 maanden geleden
Top dierenziekenhuis, Goede behandelaars en een goede nazorg.
Mel Waas een jaar geleden
Fijne dierenfysio! Erg leuk voor de hond en neemt de tijd en denkt mee.
Ina Hudepohl in de afgelopen week
Vriendelijk ontvangen: hondje werd liefdevol behandeld. Alleen maar lof😃😃
Diandra Davina in de afgelopen week
Dankzij de dierenartsen en assistenten van het Dierenziekenhuis Oldenzaal kan mijn assistentiehond Dave nog steeds met veel plezier zijn werk doen
Peter Krijgsman in de afgelopen week
Al snel werd duidelijk wat mijn hondje mankeerde, waar andere dierenartsen geen diagnose konden stellen.
HUS Oldenzaal in de afgelopen week
Deskundigheid en alles onder 1 dak.
Jolanda Pomp in de afgelopen week
Vriendelijk personeel hebben jinx goed geholpen ben zeer tevreden
Willeke Severt in de afgelopen week
Na doorverwezen te zijn door onze eigen dierenarts ivm nierstenen, is Basje vandaag geopereerd en van de pijn verlost. Ik kan deze kliniek zeer aanbevelen!
Een Google-gebruiker 2 weken geleden
Na doorverwezen te zijn door onze eigen dierenarts ivm nierstenen, is Basje vandaag geopereerd en van de pijn verlost. Ik kan deze kliniek zeer aanbevelen!
Wendy Nijhuis-Jansen een week geleden
Een gescheurde achillespees van onze Duitse Staande Duuk bracht ons naar het dierenziekenhuis Oldenzaal. Hier werken uiterst vriendelijke, deskundige en meedenkende mensen. Belang van het huisdier staat voorop. Kosten werden keurig meegedeeld vooraf zodat wij niet voor vervelende verrassingen kwamen te staan. Wij zijn louter positief!
Een Google-gebruiker een maand geleden
Een gescheurde achillespees van onze Duitse Staande Duuk bracht ons naar het dierenziekenhuis Oldenzaal. Hier werken uiterst vriendelijke, deskundige en meedenkende mensen. Belang van het huisdier staat voorop. Kosten werden keurig meegedeeld vooraf zodat wij niet voor vervelende verrassingen kwamen te staan. Wij zijn louter positief!
Dennis Bouwhuis in de afgelopen week
Heel vriendelijke zorgzame en begripvolle mensen.! Ga zo door bedankt.
Trudy van Soldt in de afgelopen week
Deskundige arts en assistenten. Goede nazorg.
Een Google-gebruiker 2 maanden geleden
Vandaag wederom goed geholpen, hond had pus uit zijn oor. Hij ging onder een roesje en het werden goed behandeld door dierenarts Ellen. Dit kon allemaal dezelfde dag, alle risico’s besproken en direct een plan gemaakt. Vooraf de kosten besproken. Het is wat duurder dan elders maar hier kom ik vaak maar 1 x bij andere dierenartsen veel vaker. Dus kies je voor kwaliteit boven kwantiteit ben je hier bij de beste dierenartsen. Voor ons geen ander meer!
Ludcinda een week geleden
Vandaag wederom goed geholpen, hond had pus uit zijn oor. Hij ging onder een roesje en het werden goed behandeld door dierenarts Ellen. Dit kon allemaal dezelfde dag, alle risico’s besproken en direct een plan gemaakt. Vooraf de kosten besproken. Het is wat duurder dan elders maar hier kom ik vaak maar 1 x bij andere dierenartsen veel vaker. Dus kies je voor kwaliteit boven kwantiteit ben je hier bij de beste dierenartsen. Voor ons geen ander meer!
Egbert van Ek 2 maanden geleden
Hier staat je huisdier op nr 1. Ze denken en voelen met je mee. Doen grondig onderzoek en komen met een duidelijke diagnose en prognose. Ze hebben alle kennis in huis dus je wordt niet van het kasje naar de muur gestuurd. Uit eigen ervaring kan ik dit dierenziekenhuis dan ook sterk aanbevelen.
Lorraine Mischker een jaar geleden
Goede service en top dierenartsen. Voel me altijd op me gemak als ik hier heen moet met mijn Noorse boskatten. Ze hebben ook alles onder 1 dak. Mooi handig. Vorige week een korte lezing gehad over gebitscontrole. Leuk dat ze dit doen ook al was het de eerste keer voor ze.
Een Google-gebruiker een jaar geleden
Goede service en top dierenartsen. Voel me altijd op me gemak als ik hier heen moet met mijn Noorse boskatten. Ze hebben ook alles onder 1 dak. Mooi handig. Vorige week een korte lezing gehad over gebitscontrole. Leuk dat ze dit doen ook al was het de eerste keer voor ze.
Corine Stegeman 2 jaar geleden
Operatie van Koko echt goed verlopen. a.s maandag wordt het 3 weken dat het geleden is dat koko is geopereerd aan gescheurde kruisbanden en ze loopt weer als een kievit. . De rekening was niet mis maar daarvoor heb ik wel een hondje terug die geen pijn meer heeft! Op 1 foto staatsloterij met haar vriendje Gizmo 🐾 🐾 💕. . Love my doggies
Een Google-gebruiker 2 jaar geleden
Operatie van Koko echt goed verlopen. a.s maandag wordt het 3 weken dat het geleden is dat koko is geopereerd aan gescheurde kruisbanden en ze loopt weer als een kievit. . De rekening was niet mis maar daarvoor heb ik wel een hondje terug die geen pijn meer heeft! Op 1 foto staatsloterij met haar vriendje Gizmo 🐾 🐾 💕. . Love my doggies
Toon alle reviews