4.5
264 reviews
Brenda Weijers in de afgelopen week
Tot zo ver een super dierenarts, ik ben zeer tevreden!
Marlies Dek in de afgelopen week
Erg goede dierenarts, vakkundig geholpen. Altijd vriendelijk personeel. Hun prijzen zijn wel wat aan de hoge kant. Maar zeer aan te raden.
monique en herman blokdijk in de afgelopen week
luna is altijd blij er te zijn ze zijn erg lief en geduldig met je beestjes
B Light, Love and honesty. in de afgelopen week
Mijn aller eerste indruk; wat een relaxte sfeer. Daarnaast goede service en duidelijk veel kennis van dieren.
Pascale Wijnhof in de afgelopen week
We werden door onze dierenarts doorverwezen naar AniCura Dierenkliniek Hoorn. Wij zijn zeer tevreden. Onze kat werd opgenomen. Werden heel goed op de hoogte gehouden. Dierenarts was heel lief en ging zorgvuldig te werk. Gelukkig mochten we onze kat volgende dag weer ophalen. De dag daarna werd ik gebeld om te horen hoe het ging. Dit had ik niet verwacht en vind ik heel netjes. Dat laat zien hoe betrokken ze zijn met de dieren.
Menze Wouda in de afgelopen week
Snel en goed geholpen met mijn huisdier
Ria Brandhoff in de afgelopen week
Hele goede en empatische verzorging voor m'n 2 poezenkinderen Sissi en Lozy.
Lauren W in de afgelopen week
Hele fijne kliniek met attente artsen en assistenten. Ons konijn dat bij onze vaste dierenarts van een andere kliniek geen aandacht kreeg, werd hier aandachtig onderzocht zonder enige haast. Artsen weten waar hun kennis ophoudt en bieden goede doorverwijzingen.
John Buis in de afgelopen week
Op een prettige en rustige manier geholpen met de eerste injecties van onze pup. Alles werdt goed uitgelegd en de pup werdt onderzocht op alle mogelijke en onmogelijke klachten en kwalen Ook werden we hoed geïnformeerd over hoe het verder zou gaan met hem en wat we zoal konden verwachten in de nabije toekomst en waar we goed op moeten letten
Sayana J in de afgelopen week
Ongelofelijk fijne kliniek. Geen vraag was teveel en er werd ruim de tijd genomen door de arts om te bespreken wat we konden verwachten van de operatie. Ook na de operatie nog een paar keer aan de telefoon gehangen (ben een bezorgde kittenmama) en elke keer opnieuw werd ik goed geholpen. Jammer dat de kliniek zo ver weg is, anders kwam ik hier graag voor alle controles. Onze lieve kitten Silver was er ook snel weer bovenop 🩷
Brenda Roet in de afgelopen week
Onze kat in laten slapen! We zijn hier super opgevangen.
Martine Koomen in de afgelopen week
Zieke kat snel geholpen buiten reguliere openingstijden, duidelijke informatie over de behandeling en reële prijzen. Update: nog altijd erg tevreden, vriendelijk en vlot geholpen. Goed advies, geen onnodige behandelingen.
Marjolijn SvD in de afgelopen week
Allemaal ontzettende lieve, geduldige en meelevende medewerkers. Na het inslapen van onze poes kregen we achteraf nog een mooi kaartje toegestuurd 🐾 Bedankt voor alle goede zorgen en het "fijne" afscheid na 15 jaar 😿
Linda van Dantzig in de afgelopen week
Prima kliniek, goede service, meedenkend, vakkundig.
José Ruig in de afgelopen week
Hele lieve mensen met veel liefde en aandacht voor je huisdier. Paloma heeft ook hele goede nazorg gekregen na haar operatie. Je kunt ook altijd terecht met vragen en elke vraag wordt serieus genomen.
S. J. in de afgelopen week
Goede ervaringen met Anicura in Hoorn en Grootebroek. De dierenartsen zijn eerlijk en realistisch, geen onnodig dure behandelingen. Ook bij het laten inslapen van onze kat zijn we heel fijn geholpen met alle tijd en aandacht. Van plukje haar in een kokertje voor de kinderen tot een persoonlijk kaartje met de pootafdrukken, helemaal super.
Marcus Flameling in de afgelopen week
Dierenarts die in het weekend ook open zonder extra kosten. De dierenarts zelf nam goed de tijd en had aandacht voor het dier. Advies was ook duidelijk inclusief als dingen nog ook te omduidelijk zijn voor uitspraken
Petra Kenter een week geleden
We zijn vriendelijk geholpen. De uitleg is duidelijk. Voldoende tijd geboden om een beslissing te nemen. Goede zorg tijdens, kort na behandeling en de nabehandeling. Erg lief voor ons huisdier.
arno spee in de afgelopen week
Goed geholpen. Aardige mensen.
Annemarijn Schrickx in de afgelopen week
Ik kan alleen maar lovend praten over de dierenartsen en assistenten bij Dierenkliniek Anicura Hoorn en Grootebroek. Ontzettend betrokken mensen die echt een stap verder gaan. Wij hadden een zwangere poes die veel problemen had tijdens de zwangerschap en ook tijdens de bevalling uiteindelijk. Heel goed geholpen door Anicura in deze periode. Ze zaten er bovenop. Alles is uiteindelijk goed gekomen. Daarna belde ze nog een aantal keer om te vragen hoe het ging met mama poes en de kittens, en gaven ze tips. Dit was ook al eens eerder gebeurd toen mijn poes een hardnekkige huidaandoening had. De dierenarts checkte telefonisch of alles goed ging met de behandeling thuis en besteedde veel tijd aan het gesprek. Dit was echt gewoon super service. Kan deze zeer betrokken en meedenkende dierenkliniek absoluut aanraden!
Arnold Villa Rikkers in de afgelopen week
Wat een vakmensen, daarna gebeld woden hoe het met coco is. Wow geweldig
Annemiek Wester in de afgelopen week
In het weekend geweest hier, erg goed ontvangen en alle tijd voor de hond. Vertelde ook wat ze ging doen en bracht vertrouwen in de hond die normaal gesproken erg bang is . Een echte aanrader
Marianne Coffeng-Pisa in de afgelopen week
Super fijne dierenartsen! En overige medewerkers ook vol liefde voor je huisdier.
Sara Mok in de afgelopen week
Heel prettige kliniek! Ga hier al jaren heen met mijn kat(ten). De aanpak is persoonlijk en doortastend en ik kan er altijd terecht met al mijn vragen.
agnes d. in de afgelopen week
Zo fijn, zo'n liefdevolle zorg, al die keren dat ons poes zorg nodig had. Helaas na 19 jaar toch afscheid moeten nemen van ons poezekind. Dank Eveline Kreuk, voor de liefdevolle begeleiding, nazorg en kaartje met mooie troostende woorden! Clemens en Agnes Deen.
petra van der meer in de afgelopen week
Zeer professionele begeleiding en super vriendelijke medewerkers.
Trudy Jansen in de afgelopen week
Top dierenartsen super geholpen
Lilian Van Deene 2 maanden geleden
Prima geholpen. Was na sluitingstijd, spoedje, maar er werd alle tijd genomen.
Marta Mlyniuk 2 maanden geleden
Heel fijn geholpen, respect voor de dieren. Enig verbeterpunt zou fijn zijn als afspraken die enigszins dringend zijn, eerder ingepland kunnen worden.
Paul Dol 3 maanden geleden
Heel behulpzaam, goede uitleg over situatie.
Mirella 6 maanden geleden
Top!!! Ontzettend gefocust op het welzijn van onze dieren. Je word altijd op de hoogte gehouden.
Martine Koomen 2 weken geleden
Zieke kat snel geholpen buiten reguliere openingstijden, duidelijke informatie over de behandeling en reële prijzen.
Truus Bish 3 weken geleden
Hele fijne kliniek!
Laurie Wolff een week geleden
Altijd goede behandelingen gehad en lief voor mijn katten.
Willem de Feber 5 maanden geleden
Eerste indruk werd bevestigd door hoe ze met dieren omgaat. De zorg die ze aan de dieren geven is echt liefdevol.
Kirsten Schmidt 3 jaar geleden
In het weekend (op zaterdag 25 mei 2019) kwam onze kater in de kreukels thuis. Na bellen met het spoed nummer van onze eigen dierenkliniek kwam ik hier terecht. Legde het verhaal uit en kon direct terecht. Eenmaal aangekomen werden we ook direct geholpen. Er zijn daar vriendelijke artsen en andere medewerkers. Je wordt goed te woord gestaan en vragen worden beantwoord. Tevens nemen ze de tijd voor je en zijn ze liefdevol naar je dier toe. Bedankt mensen van Sterkliniek Hoorn (Risdam) voor de eerste hulp na zijn ongeluk. Of hij het gaat redden is tot nu toe onzeker, maar zijn dankbaar voor jullie hulp.
Kirsten Broertjes - Schmidt een jaar geleden
In het weekend (op zaterdag 25 mei 2019) kwam onze kater in de kreukels thuis. Na bellen met het spoed nummer van onze eigen dierenkliniek kwam ik hier terecht. Legde het verhaal uit en kon direct terecht. Eenmaal aangekomen werden we ook direct geholpen. Er zijn daar vriendelijke artsen en andere medewerkers. Je wordt goed te woord gestaan en vragen worden beantwoord. Tevens nemen ze de tijd voor je en zijn ze liefdevol naar je dier toe. Bedankt mensen van Sterkliniek Hoorn (Risdam) voor de eerste hulp na zijn ongeluk. Of hij het gaat redden is tot nu toe onzeker, maar zijn dankbaar voor jullie hulp.
Tanja een jaar geleden
Wanneer je een afspraak maakt, kun je snel terecht met je huisdier. Je wordt snel en vriendelijk geholpen tegen een schappelijke prijs.
Tiny Kluft 6 jaar geleden
Bij onze Dol zijn zaterdag morgen even de nageltjes geknipt. Zo kan onze dame van 15 jaar er weer even tegen. Hele tevreden met onze dieren arts.
Toon alle reviews