Wanda Maria Roszak
in de afgelopen week
S T E R K L I N I E K D I E R E N A R T S E N L E E W A R D E N !!!â¤â¤â¤â¤â¤
Ik raad de behandeling van onze geliefde dieren aan iedereen aan,
aan deze paar artsen!
grote kennis als arts, genezen, advies geven, begeleiding etc ......
Mr. dr. Marc Imholz ⤠, de eigenaar en een geweldige dokter in zijn
vakgebied, en als persoon zeer toegankelijk voor iedereen,
mensen, kun je over alles praten, en ik voel dat ik thuis ben,
als mens heeft een arts geen hoge dunk van zichzelf,
heeft veel empathie, en dit is erg belangrijk op het werk waar je
vecht voor de gezondheid en het leven van dieren.
mijn mening gaat over Sterkliniek! !! nee AniCura !!! -, dit is een nieuwe
kliniek, zoals ik zal zien, maar ik zie dat veel artsen daar hun baan
hebben opgezegd, dat is erg zorgwekkend, heel jammer voor de
kleine lieve patiëntjes en niet alleen dat, vijf stemmen zijn voor
Sterkliniek !!!
Met vriendelijke groet,
geeft meer dan 5 sterren Sterklieniek !!!!!.🙂ðŸ©ðŸ•ðŸ•â€ðŸ¦ºðŸðŸ¦†ðŸžðŸ˜ðŸ…ðŸ†
🦓ðŸˆðŸ¿ðŸ€ðŸŒ·â˜€ï¸