4.6
666 reviews
Helma Meulenkamp in de afgelopen week
De laatste tijd kom ik met enige regelmaat met mijn beide katten van bijna 15 en 18 jaar oud. Er is altijd tijd en begrip voor een bezorgd baasje en er is veel expertise onder 1 dak. Ik ben zeer tevreden over de kliniek en ja, het kan ergens altijd goedkoper maar de kwaliteit is hier erg goed op alle vlakken.
Carmen Epema in de afgelopen week
Een zeer fijne dierenartsenpraktijk. Bij binnenkomst wordt je vriendelijk ontvangen aan de balie en info doorgenomen. Ik ben al een geruime tijd klant bij deze praktijk en ze voldoen ontzettend goed! Mijn huidige en overleden huisdieren werden altijd met respect en goede zorg behandeld.
D in de afgelopen week
Heel fijn geholpen door vriendelijke en kundige dierenarts Sandra. Heel blij dat mijn kat Figo vandaag bij haar terecht kon. Veel dank! Nu thuis bijkomen en veel slapen.
Tjitske in de afgelopen week
In mijn ogen met stip de beste en meest professionele kliniek in de buurt. Hier werken heel kundige dierenartsen en paraveterinair assistenten. Bij operaties wordt er altijd geïntubeerd en wordt het dier goed in de gaten gehouden. Ik heb bij een andere kliniek (we spreken vijftien jaar geleden) met regelmaat meegemaakt dat de hond wakker werd op de operatietafel (met de buik nog open) en er geen anesthesie bijgegeven werd. Dat soort praktijken heb ik bij deze kliniek nooit meegemaakt en zal ook niet gebeuren. Ze zijn prijzig, maar daar krijg je de beste zorg voor je dier voor terug.
annemieke lebbing in de afgelopen week
Zeer tevreden en Roesty wordt goed behandeld voor suikerziekte. De artsen zijn erg lief
Gerard de Bruijn een week geleden
Goed bereikbaar. Ruim parkeren. Fijne ontvangst en goed geholpen. Onze hond werd goed behandeld ook toen het even wat moeilijker werd is dit heel goed opgelost.
Margriet Verlaan in de afgelopen week
Vriendelijke dierenartsen en assistentes, denken mee, goede adviezen, vlotte behandeling. Wij zijn jarenlang tevreden klanten voor onze hond Luna en Pukkie ???
Henny Zijlstra 2 weken geleden
Geweldige en kundige dierenartsen. Ons oudje van 19 is wederom weer goed geholpen.
Alfred Huitema in de afgelopen week
Drie uur 's-nachts voortreffelijk geholpen. Wat fijn dat er zulke betrokken mensen/dierenartsen zijn.
Elly Kraaijeveld in de afgelopen week
Zeer professioneel en empatisch geholpen door arts en assistente. Goede toelichting van wat er zou gebeuren en ruim tijd voor een waardig afscheid van onze mooie hoogbejaarde dame. De daags daarna ontvangen condoleancekaart wordt zeer gewaardeerd.
Kitty Linssen een week geleden
Altijd goeie ervaringen bij Anicura in Leeuwarden, waar ik met mijn hond Luna naar toe ga. 2,5 jaar geleden wilde geen enkele praktijk Luna aannemen, omdat ze het betreffende ziektebeeld waar Luna mee kampt te gecompliceerd vonden en of een stop hadden. Na 3 praktijken te hebben geprobeerd, kwam ik uit bij Anicura, die Luna heeft aangenomen met goed resultaat. Ik ben heel blij met deze praktijk. Zij nemen de tijd, luisteren, zijn beleefd, consulteren andere collega’s, geven informatie via de mail over een aandoening/ziekte.
Berber van der Woude een week geleden
Betrouwbaar, en super goed voor ons hondje al 8 jaar
Louise de laurier 2 weken geleden
Was op bezoek in Leeuwarden en had een spoedgeval met mijn hond. AniCura stond direct klaar en kon direct helpen. Helemaal top! Zeer goed bereikbaar, professioneel, vriendelijk
Dolf Maarschalkerweerd een week geleden
Als passant met de boot met een teckeltje nel allergische klachten direct en goed geholpen tegen een redelijk tarief, 👍👍👍
Olga Shchurova in de afgelopen week
Ik schrijf deze review over één van de dierenartsen, Drs. Mariza Peichamperi. Ze is een uitstekend specialist die heel veel liefde en begrip heeft voor dieren. Drs. Mariza is heel attent, luistert naar alle zorgen, neemt de tijd voor je, heeft respect voor je mening als eigenaar, kortom ze doet alles om de allerbeste zorg te bieden voor je dier. Ik ben heel blij dat wij bij haar zijn geweest!
Hanneke Verheij-Wegman een week geleden
Super goede zorg voor onze Poes. We werden zelfs na een week nog gebeld hoe het nu ging na de operatie. Super
Tara Efdé in de afgelopen week
Altijd top! Ze maken altijd ruimte voor je. Reeds heb ik mijn konijn er gebracht en hebben ze haar heel goed verzorgd 👌 ik ben er al jaren klant en nooit problemen gehad met hen
Annigje Eijgelaar in de afgelopen week
Toen ik ontdekte dat Jippe (hond) ineens niet meer liep en met kromme rug van pijn piepend opstond, direct gebeld en half uurtje later kon ik al komen. Direct geholpen, wat heel fijn was, want ik was erg ongerust. Uiteindelijk niet duidelijk wat er aan de hand was, dus met pijnstilling naar huis. Volgende dag liep ie weer alsof er niets aan de hand was.
Marijke Molenaar in de afgelopen week
Het maakt niet uit met wat voor dier je komt, ze worden allemaal gelijkwaardig behandelt met liefde alsof het hun eigen dier is. Ook voor onze buitenlandse honden wordt er extra moeite gedaan zodat ze een fijne ervaring hebben. Al met al een top dierenkliniek!
Chantal Pijnacker in de afgelopen week
Fijne kliniek. Vriendelijk personeel en liefdevol richting mijn hond. Kundig en professioneel. Bezoek verliep vlot maar voelde niet gehaast. Kreeg voldoende info en er was ruimte om vragen te stellen.
Jacques Ruiter in de afgelopen week
Onze hond is hier altijd goed geholpen. Helaas moesten wij recent, door ouderdom, afscheid van hem nemen. De dienstdoende dierenarts heeft hem op een kundige en zeer waardige manier laten inslapen. Wij hebben dit zeer op prijs gesteld en kregen een paar dagen later zelfs nog een condoleance kaart. Daarom vijf sterren!
Tina van der Wal in de afgelopen week
Vertrouwd, en zeer bekwame artsen. Ook assistente is onmisbaar, er word goed geluisterd naar de wens van de baasjes.
Edwin Kaandorp in de afgelopen week
Een zeer goede dierenartsen kliniek, erg geduldig en vriendelijke artsen en erg goed met en voor de dieren.
Im Silke in de afgelopen week
Geweldige dierenkliniek. Ondanks dat mijn kat helaas een 'terror' is bij de dierenarts, neemt het personeel de tijd om haar te behandelen op de juiste manier en denken met mij mee naar oplossingen, en ALTIJD wat het beste is voor mijn kat, en niet wat het duurste prijskaartje heeft. Enorm dankbaar dat er zulke mensen zijn die dieren willen helpen!
Lex Konig in de afgelopen week
Een aanrader als je huisdier ziekelijk is. Je wordt er vriendelijk ontvangen
MK Lynx een week geleden
Vriendelijk en deskundig personeel, geweldige katten trimmer waar we om de paar maanden met onze Maine coons heengaan.
Dominique Del grosso in de afgelopen week
Erg goed geholpen met het afscheid van onze hond blitz. Waar andere dierenartsen hulp weigerden stond anicura voor ons klaar met het lastige besluit. Zelfs een kaartje mogen ontvangen van de kliniek, klein gebaar maar grote dank. Nogmaals dank aan jullie!
Lex Konig in de afgelopen week
Een aanrader als je huisdier ziekelijk is. Je wordt er vriendelijk ontvangen
Jantsje in de afgelopen week
Ik kom al jaren met mijn konijnen bij Anicura. Nog nooit een negatieve ervaring gehad. Het personeel is altijd vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Ik heb twee keer een konijn achter moeten laten voor een operatie, maar beide keren voelde het vertrouwd en ondertussen ook goed op de hoogte gehouden.
E. van de Belt in de afgelopen week
Supergoede dierenkliniek met empathische mensen die alles doen wat er maar nodig is. Zeer behulpzaam en geweldige vakbekwaamheid. Alleen zijn de prijzen abnormaal hoog geworden sinds het in andere handen is overgegaan. Zo vinden wij dat als er een foto of echo meerdere dagen gemaakt moet worden, dat dit maar 1 keer belast zou moeten worden. Honderden euro's moeten betalen voor een cavia is eigenlijk asociaal.
GG Sumarna in de afgelopen week
Beste dierenkliniek die ik ken zit er al jaren. Service en dierenzorg is op en top. Aanrader
Desiree in de afgelopen week
Vriendelijke dierenartsen en assistentes nemen de tijd ook voor je. Niets gehaast en stellen het dier op zijn gemak.
Edwin Kaandorp in de afgelopen week
Een zeer goede dierenartsen kliniek, erg geduldig en vriendelijke artsen en erg goed met en voor de dieren.
Miriam Vaz Dias in de afgelopen week
Goede zorg en heel lief voor de dieren. Men denkt mee en is zeer behulpzaam als het nodig is. Ik wil niet anders meer!
De Markies in de afgelopen week
Zeer nette dierenarts met erg veel ervaring. Begeleiding bij inslapen was fijn en open. Erg fijn voor onze dochter.
Miriam Vaz Dias in de afgelopen week
Een heel prettige praktijk. zowel artsen als assistenten denken mee. Mijn hond moest geopereerd worden in de week dat mijn man overleed. Medeleven en meedenken van iedereen zal ik niet gauw vergeten.
Karen Huisman in de afgelopen week
Na nare ervaring super geholpen door de dierenartsen van deze kliniek
Roelie Bergsma in de afgelopen week
Hele goede praktijk. Misschien iets duurder dan een ander maar super kundig. Alles in huis en lieve begripvolle behandeling.
Angélique Cornelisse in de afgelopen week
Goede zorg voor onze kat. Kundig en vriendelijk personeel
Linda van der Stroom in de afgelopen week
Ik ben zeer tevreden je wordt snel geholpen ook als je belt en bijna alles kan
Marille Kruize in de afgelopen week
Vriendelijk en deskundig personeel. Consult kosten wel wat aan de hoge kant.
Mohamed Ali Khalil in de afgelopen week
Vandaag werd mijn hond goed geholpen. Thanks 😊
Roelof Van Gelderen in de afgelopen week
Prima praktijk fijne mensen met oog voor mens en dier.
Ezla von Bannisseht in de afgelopen week
Wordt altijd goed geholpen met mijn 2 katten. Zeer deskundig personeel!
wendy Spierings een week geleden
Zeer fijne dierenkliniek, waar ze je professioneel helpen met je huisdier. Kom er graag.
Bert Westra Westra in de afgelopen week
Uitstekende (en vriendelijke) artsen, mijn hond loopt gelijk door als de deur openstaat. Was bij een andere dierenarts weleens een gedoe om hem mee naar binnen te krijgen.
Wietske de Jong een week geleden
Doris fijn geholpen bij de dierenarts. Werd op haar gemak gesteld en aangehaald. Ze is een adoptiehond en ik was toch zenuwachtig hoe ze zou reageren. Maar dat ging goed.
Anna De Roos een week geleden
Zeer goede ervaring met deze praktijk
Johanna Bleeker een week geleden
Helemaal fantastisch hoe ze met je dier om gaan en met het baasje . Ze stellen je echt gerust en nemen de tijd voor jou en je huisdier
Hummussalade een maand geleden
Al jaren klant bij AniCura in Leeuwarden. Vanmorgen langs geweest met mn kat Donar nadat hij kortademig was. Ik kon gelijk langs komen, en ze hebben hem direct geholpen. Fijn personeel, en nog fijne zorg voor mijn poezenbeestje. Dank jullie wel! Ik waardeer jullie inzet enorm.
Daniël P. Bosma 2 maanden geleden
Fijne dierenartspraktijk voor onze 4 voeter
Esra Elea een maand geleden
Erg vriendelijk personeel en over het al gemeen goed geholpen. Het enige puntje wat ik had, is dag ze medicatie mee gaven en niet helemaal duidelijk maakte hoe je dat moest toe dienen.
Ysbrand de Jong een week geleden
Onze Friese stabij ging naar een jonge hondenconsult. Precies op de afgesproken tijd. Er was voldoende tijd voor gereserveerd De hond werd op veel punten bekeken/onderzocht. . Er was voldoende tijd voor vragen. De vriendelijke arts gaf tips op het gebied van voeding, beweging, anticonceptie etcetera.
Kidane Aklom in de afgelopen week
Prachtige en mooie omgeving Dierenkliniek AniCura in Leeuwarden. En met fijne parkeerplaats. Wij zijn hier geweest met al onze katten, alleen voor de jaarlijkse controles en vaccinaties. Mijn en ik katten zijn zeer tevreden over deze dierenkliniek. In alle fasen zijn de dieren, maar ook wij mensen zeer goed behandeld. De medewerkers zijn gastvrij en zeer positief ingesteld. Ze zijn hier absoluut medelevend. Deze dierenkliniek is zeker een aanrader.
Hanna Mae in de afgelopen week
Fijne dierenarts, is vriendelijk en biedt goede hulp. Wel vrij prijzig, maar ben niet anders gewend van dierenartsen.
Griet je in de afgelopen week
Goede ervaring met de dierenartsen, behulpzaam, lief en denken goed mee!!
Durkje Visser in de afgelopen week
Uitstekende kliniek. Het is er altijd druk maar toch wordt er tijd voor je huisdier genomen. Overwegend fijne mensen!!
ferdinand pentinga in de afgelopen week
Ik kon direkt s morgens met zieke kat terecht. Goeie service dus.
Marten Leemburg (Snowy White) in de afgelopen week
Wij komen hier al jaren met onze 2 raskatten en het bevalt ze prima
Wanda Maria Roszak in de afgelopen week
S T E R K L I N I E K D I E R E N A R T S E N L E E W A R D E N !!!❤❤❤❤❤ Ik raad de behandeling van onze geliefde dieren aan iedereen aan, aan deze paar artsen! grote kennis als arts, genezen, advies geven, begeleiding etc ...... Mr. dr. Marc Imholz ❤ , de eigenaar en een geweldige dokter in zijn vakgebied, en als persoon zeer toegankelijk voor iedereen, mensen, kun je over alles praten, en ik voel dat ik thuis ben, als mens heeft een arts geen hoge dunk van zichzelf, heeft veel empathie, en dit is erg belangrijk op het werk waar je vecht voor de gezondheid en het leven van dieren. mijn mening gaat over Sterkliniek! !! nee AniCura !!! -, dit is een nieuwe kliniek, zoals ik zal zien, maar ik zie dat veel artsen daar hun baan hebben opgezegd, dat is erg zorgwekkend, heel jammer voor de kleine lieve patiëntjes en niet alleen dat, vijf stemmen zijn voor Sterkliniek !!! Met vriendelijke groet, geeft meer dan 5 sterren Sterklieniek !!!!!.🙂🐩🐕🐕‍🦺🐝🦆🐞🐘🐅🐆 🦓🐈🐿🍀🌷☀️
hanneke kool een week geleden
Aardige en deskundige dierenartsen. Jammer dat de kosten door Anicure zo gestegen zijn.
Tjitske Wiersma 5 maanden geleden
Zag fotogalerij van veel dierenartsen..maar op afspraak Woensdag weer een ritje voor kit en kat. Weet het is een uitstekende kliniek.. En niet ver. Nog altijd een uitstekende kliniek. En behulpzaam met advies en meedenken voor mogelijkheden. Ja nu zal het wel lukken mijn kat te laten afvallen.
marion breukelaar 11 maanden geleden
Kunde en aandacht voor het over het dier en er wordt de tijd genomen voor uitleg
Djoeke een jaar geleden
Deskundige medewerkers, ga er met een goed gevoel naartoe.
Esmee een jaar geleden
Uiterst bekwame dierenartsen en assistenten, met hart voor de dieren en passie voor het vak.
Daimy Jansen 2 weken geleden
Fantastische kliniek, dieren van klein tot groot zijn er welkom. Wordt gepast gehandeld bij minder leuke momenten. Bedankt voor jullie goede service!
Wanda Maria Roszak een maand geleden
Ik raad de behandeling van onze geliefde dieren aan iedereen aan, aan deze paar artsen! grote kennis als arts, genezen, advies geven, begeleiding etc ...... Mr. dr. Marc Imholz, de eigenaar en een geweldige dokter in zijn vakgebied, en als persoon zeer toegankelijk voor iedereen, mensen, kun je over alles praten, en ik voel dat ik thuis ben, als mens heeft een arts geen hoge dunk van zichzelf, heeft veel empathie, en dit is erg belangrijk op het werk waar je vecht voor de gezondheid en het leven van dieren. Met vriendelijke groet, geeft meer dan 5 sterren.!!!
S H een maand geleden
Jaren geleden voor het eerst bij Sterkliniek geweest voor mijn kat. Inmiddels zijn wij hier voor onze twee katten en nu voor het eerst met onze hondje geweest. Wij vinden Sterkliniek heel vriendelijk, professioneel en ze hebben een hele goede service. Wij zijn voor de vaccinatie en gezondheidscheck van onze pup ook bij een andere dierenarts geweest maar wij zijn terug bij Sterkliniek omdat wij de professionaliteit, service en vriendelijkheid hier veel beter vinden. Liefs van twee hele tevreden klanten en 3 beestjes.
Tjitske Wiersma een jaar geleden
Zag fotogalerij van veel dierenartsen..maar op afspraak Woensdag weer een ritje voor kit en kat. Weet het is een uitstekende kliniek.. En niet ver.
Toon alle reviews