4.6
358 reviews
Melanie van Venrooij in de afgelopen week
Even de jaarlijkse prik voor mijn katten vandaag plus algemeen gezondheid check. Het was weer allemaal goed en de dierenarts was super rustig met ze, en dat vonden ze erg prettig.
Gees Vis in de afgelopen week
Een hele lieve dierenarts met heel veel begrip en geduld. Dankjewel voor de goede zorg.
Maria De Bruin in de afgelopen week
Wat een geweldige ervaring met dierenarts Jeroen. Zo empatisch en meedenkend over het laten inslapen van onze trouwe vriend. Het heeft ons leed verzacht. Nogmaals dank.
Skye Cat in de afgelopen week
Deze praktijk heeft veel gevoel en liefde voor hun "patiënten"!! Dit lijkt normaal, maar ik kom bij een DA praktijk vandaan waar dit wel anders was. Van een koude douche in een warm bad!!
Diva Shifa 5 maanden geleden
Deze praktijk heeft veel gevoel en liefde voor hun "patiënten"!! Dit lijkt normaal, maar ik kom bij een DA praktijk vandaan waar dit wel anders was. Van een koude douche in een warm bad!!
Monique van der Ploeg in de afgelopen week
Voor spoedgevallen direct terecht kunnen Tot 2 x toe in 1 week super lieve medewerkers
F De Jong een week geleden
Fijn personeel die er Echt zijn voor ons huisdier en ons Helaas rijzen bij alledierenartsen de prijzen de pan uit. Ook hier
Monique Van Drogen in de afgelopen week
Zeer goed geholpen door dierenarts Jeroen.
Janny Van Der Zee in de afgelopen week
Werken samen met dierenasiel de Kluif. Betrokken dierenartsen en assistentes. Denken met je mee.
Marjolein Touw in de afgelopen week
Veel kennis, lieve mensen. Prima plaats
Eva Veldhuis in de afgelopen week
Meedenkend en eerlijk. Als ze iets nog niet eerder hebben gedaan (uitzonderlijke situaties) dan geven ze dat ook aan. Hele aardige dierenartsen.
Sandra Molenaar een week geleden
Super vriendelijke dierenarts, lief voor de honden
elle quakernaat in de afgelopen week
Op vakantie en een probleem met onze hond Guus. Gelukkig heel goed geholpen door deze dierenkliniek. Zo fijn dat er dan plek is, kundige arts. Super bedankt voor jullie hulp. Hans en Elle
Cees Oudenaarde in de afgelopen week
Prettige dierenkliniek, kundig personeel. Alle aandacht voor de dieren.
Renske Jansen in de afgelopen week
Fijne dierenartsen. Ik heb meerdere honden, waaronder ook lastige gehad. Maar ze gaan er altijd met veel geduld en goede oplossingen mee om. Ze nemen de tijd en gewoon diervriendelijk.
Joke Majoor in de afgelopen week
Word goed en deskundig gehandeld naar alle tevredenheid.
jannie ter horst in de afgelopen week
ben voor onze kat geweest ben goe en vriendelijk geholpen (en de kat ook)
Joyce Meijer in de afgelopen week
Vriendelijke artsen die je gerust kunnen stellen en juiste diagnose stellen. Kundig te werk gaan.
Marcel zijlstra 2 weken geleden
Wat een super kliniek, alles is van te voren goed uitgelegd waardoor we de juiste keus konden maken. Zijn er geweest voor een scheef gegroeide hoektand welke in het gehemelte drukte. Top behandeld
Inna Westerveld een week geleden
Fijne mensen, veel oog voor de patiënten én hun baasjes!!
Henry Hammer een week geleden
Erg goed geholpen door de dierenarts en mensen achter de balie Echt een goeie dierenkliniek
Willeke Mooi in de afgelopen week
Sinterklaas was iets te gul met chocoladeletters en onze hond had er van genoten... Bij UniCura was het snel gefixt. Bedankt voor de goede zorgen👍
Jolanda Venema Suuring 5 maanden geleden
Fijn dierenarts ja dat was een 1.5 jaar geleden. Maar om een hond van 6 jaar te blijven behandelen terwijl ze vol met kanker zat( wat niet verteld is) en de kosten maar oplaten lopen is niet netjes.
Freek Winsingh 3 weken geleden
Super service, had nooit verwacht dat een hond blij kan worden van naar de dierenarts te gaan
Rene de Moguzzi (RdM) in de afgelopen week
Afspraken netjes op tijd, vriendelijke dierenartsen. Onze katten zijn heel tevreden. Parkeren kan voor de deur
Corrine Molenaar-Leenders in de afgelopen week
Heel fijne dierenarts praktijk met goede zorg voor het dier en prima communicatie met de eigenaren
Jos Schreur in de afgelopen week
Prima Dierenartsen. Vriendelijk voor je huisdier en als het echt ernstig is, is er backup van de tweedelijns kliniek in Zwolle
Annemiek Luppes een week geleden
klant en diervriendelijk dierenartsen met een groot hart voor dieren en hun baasjes
Hanneke Kok in de afgelopen week
Goede dierenartspraktijk. Aandacht en heel lief voor mijn kat!
. houtslager in de afgelopen week
Goede diensten maar wel duur 🙄😔
Michel Petersen in de afgelopen week
Afspraak gemaakt voor onze hond.leuke ontvangst,goede uitleg.heb er wel een goed gevoel bij.
Marijke Gehin-Vink in de afgelopen week
Zeer tevreden over deze dierenkliniek. Ze zeer deskundig, vriendelijk en lief voor de dieren.
Dan B in de afgelopen week
Deze mensen hebben de kennis en vakmanschap dat je verwacht van iemand in dit vak en weten de kennis goed over te dragen aan een leek. Het zijn duidelijk d lierenliefhebbers en afspraken maken en verzetten gaat gemakkelijk en altijd vriendelijk.
Jack Buijs (Tjabo) in de afgelopen week
Zeer goede en nette praktijk klantgericht en ervaren personeel
Anita Kok in de afgelopen week
Geweldige praktijk met serieuze dierenartsen die het beste willen voor de dieren
Geesje Rink een jaar geleden
Ze hebben mij geweldig geholpen in al die jaren dat ik Sadie heb gehad. Vriendelijk, behulpzaam. Nogmaals bedankt artsen en assistentes.
Hendrika Dik 2 maanden geleden
Goede dierenarts
Andrea de Mare-Dekker een maand geleden
Vakkundig personeel die ruim de tijd nemen voor je huisdier.
Gerrit Kingma 3 maanden geleden
Goed bedrijf voor de dieren algemeen groot en klein.
Suzanne Ringsma een jaar geleden
Fijne praktijk! Ze nemen de tijd voor je dier. Rustige ontspannen sfeer wat fijn is voor je dier. Onze kittens hebben een leuk uitje gehad. Weer een mooi stukje opvoeding erbij. Stukje socialisatie training. Ze waren zelfs zo ontspannen.. ze lagen te slapen in de wachtruimte. En in de spreekkamer gingen ze spelen! Bedankt Bas
janet kwast een week geleden
Zeer kundige mensen met enorm veel geduld en altijd bereikbaar. Hatsjie(dewitte hond) is geweldig door jullie behandeld. Groetjes uit Harlingen
Edith Knuivers een maand geleden
Mooie praktijk, goede dierenartsen en assistentes! Top team
Jacolien Schroder 4 maanden geleden
Fijn dierenkliniek, netjes en vriendelijke geholpen en vragen worden altijd vriendelijk beantwoord
Leroy Bouwmeester 5 maanden geleden
Vriendelijk personeel met goed advies. En goede zorg voor de huisdieren
Cor van der Zouwen 5 maanden geleden
Hele bekwame dierenkliniek met uitzonderlijk aardig personeel. Dier en baasje voelde zich welkom en op hun gemak.
Toon alle reviews