4.4
183 reviews
Stephanie in de afgelopen week
Helaas onze ratjes laten inslapen ivm ouderdom en gebreken. Fijn geholpen en begeleidt. We hebben nooit zorg nodig gehad voor onze dieren behalve om ze (helaas) in te laten slapen en beide keren zijn we hier netjes geholpen en gingen we niet met een al te zwaar gevoel naar buiten. Na afloop mocht onze kleuter een zelfgemaakt (gehaakt?) knuffeltje uitzoeken, dat was prettig!
Sandra Polders in de afgelopen week
Aardig personeel en ze helpen de dieren heel goed hebben fijn geholpen met me hondje toen ik ze nodig had en 2 weken terug waren ze heel lief met het inslapen van me hondje max heel mee levend en gezorgd dat het heel rustig ging en ze gaven ons de tijd om bij hem te kunnen zijn en er na nog een lief kaartje gekregen van hen als medeleven
sandra franke een week geleden
Heel goed begeleid door Kaylee bij het in laten slapen van onze lieve hond. Heel erg bedankt.
Ad Verhoeven een week geleden
Het was ons eerste consult en was zeer aangenaam verrast over de vakbekwame dierenarts.
Annemaaike Haffmans in de afgelopen week
Ik ben echt ontzettend blij met deze praktijk! Het personeel is vriendelijk, meelevend en deskundig. Er wordt met je meegedacht, zowel qua behandeling als qua kosten. Wij gaan hier naartoe sinds we in Dordrecht wonen, begin 2017, en nog geen enkele negatieve ervaring. Ook doorverwijzingen naar Stadspolders of het verwijscentrum zijn altijd erg prettig. Vandaag nog geweest met onze hond die ineens mank liep. We werden zeer vriendelijk ontvangen door bekende gezichten. Haar poot is zo goed mogelijk onderzocht en er is gestopt toen het voor mijn hond echt te pijnlijk werd. Daarna doorverwezen naar Stadspolders voor een röntgen, wat ook heel snel geregeld was. Ik ben echt heel tevreden over de service hier!
marcel Kelfkens in de afgelopen week
Bali ontvangst onervaren. Vrij prijzig. Sterilisatie 2 katten perfect verlopen . Nazorg via telefoon of alles goed verliep volgende dag super!
Robert Boon in de afgelopen week
Voor hoge urgentie is het een goede dierenkliniek hij is namelijk erg aan de prijs maar zitten wel artsen met veel ervaring
Magda van Bezouwen in de afgelopen week
Goede informatie vooraf . Uiters vriendelijk personeel en kundig.
Josje De Devlintje (Joos nie boos maar groos) in de afgelopen week
Goed bereikbaar met openbaar vervoer (2 buslijnen vlak voor de deur. Vriendelijk en alert personeel voor mogelijke andere problemen dan waar je voor komt. hoef nooit langer te wachten dan de afgesproken tijd . Van te voren duidelijk over de prijs en veel is bespreekbaar. En het aller belangrijkste lief voor mijn huisdier.
Annemarie Heijnen in de afgelopen week
AniCura in Sterrenburg is een hele fijne Dierenartsenpraktijk. Ontzettend lief en betrokken personeel die echt hart hebben voor hun werk! Waarom dan 'maar' 4 sterren? Ik vind de prijzen wel erg hoog.
Cem Develi in de afgelopen week
Een vertrouwelijke dierenziekenhuis! Ladybug word zeer goed geholpen als ze langs komt dankjulliewel
Alex van As in de afgelopen week
Gewoon een hart voor dieren, perfect ❤️
jolien bouman in de afgelopen week
Snel een afspraak, vriendelijk en kundig geholpen. Mijn kat was op zijn gemak.
Jelle Korporaal in de afgelopen week
Erg vriendelijk geholpen! Toppers daar! Vaccinaties en chippen was zo gepiept! Dieren hebben er bijna niks van gemerkt
Rene Kusters in de afgelopen week
Onze phoenix zijn jaarlijkse inentingen gehad bij deze gezellige dierenarts. Geven voldoende informatie en zijn lief voor mijn fluf .
H.I. Weijtenburg in de afgelopen week
Tevreden en geen extra kosten ,als wat men gezegd heeft .
Rasha Muhsin in de afgelopen week
Zeer aardig personeel. De dierenarts was erg goed en vriendelijk, ik kon al mijn vragen duidelijk beantwoord krijgen en kreeg goed advies. Een afspraak maken is heel eenvoudig en hoeft niet lang te wachten. De locatie van de kliniek is gemakkelijk te bereiken met gratis parkeergelegenheid. ik raad het aan
Annette Janssen in de afgelopen week
Ons konijn Toos had diarree was er niet zo best aan toe. We zijn geweldig goed geholpen met voeradvies, medicatie en nazorg Gelukkig gaat het nu weer goed met Toos. Bedankt team!!! Ook namens Toos
Fred Heilema in de afgelopen week
Gewoon een prima dierenkliniek, maar misschien wel wat prijzig.
Raymond de Jong in de afgelopen week
We kwamen voor het laten inslapen van onze 22 jaar oude kater (blair). De arts kon hem echter helpen en nu loopt onze blair weer voor de deur. Top arts!
Jaap Kranenburg van in de afgelopen week
Netjes geholpen, deskundig personeel.
Lieke N in de afgelopen week
Super fijne mensen en altijd goede zorg voor de hondjes, bedankt anicura!
Liekje! een maand geleden
Super fijne mensen en altijd goede zorg voor de hondjes, bedankt anicura!
Xander Guo 3 weken geleden
Hele vriendelijke artsen en assistenten bij deze kliniek die me het vertrouwen geven dat onze kater hier zorgvuldig behandeld en gecontroleerd wordt.
R Hartog 4 maanden geleden
Ze zijn heel lief voor je huisdier, nemen de tijd en zijn transparant over de kosten.
Ted NB 5 maanden geleden
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Denkt altijd mee. Ook is de sms reminder voor ontvlooien ideaal!
Sjaneke Rodrigues 7 maanden geleden
Ik vond het heel erg goed heel vriendelijk geholpen en zeer kundige artsen hell erg bedankt nog daarvoor
M Verschoor een jaar geleden
Ik was blij dat deze dierenarts snapte dat ik bepaalde onderzoeken niet wilde laten doen omdat de uitslag hiervan niks zou veranderen aan de situatie en ze ook niet meer of andere medicijnen konden gaan geven. Fijn dat een arts snapt en accepteert dat je bepaalde dingen niet wil doen en ze niks aandrong. Ik vond het erg fijn!
Walther Van Hoof in de afgelopen week
Een klein maar fijn dierenziekenhuis met vriendelijk en behulpzaam en kundig personeel
MrKoekebakkertje in de afgelopen week
Goed, verzorgend & lief personeel. Zijn goed geholpen.
Marian Rovers 2 weken geleden
Vriendelijk en betrokken. Wel prijzig.
Mike Cupedo een week geleden
Ons konijn wordt altijd goed geholpen, snelle reactie en geen gezeur
Frank de Haas 3 weken geleden
Altijd goede en kundige hulp. Afspraak op korte termijn is nooit een probleem. En vriendelijk personeel.
Margreet Bernhart-Verdonk 3 maanden geleden
Goede dierenkliniek met deskundig en bevlogen personeel. Altijd vriendelijk en behulpzaam met veel liefde voor dieren! Durf mijn kater met een gerust hart daar achter te laten als dat nodig is!
Chris Wubs 3 maanden geleden
Onze kat wordt volgende week steriliseert, lieve assistentes, wel duur, maar scheelt een hoop slapeloze nachten.
René Brusik 7 maanden geleden
Deze mensen zijn zo goed, ook in vervelende tijden staan ze altijd voor je klaar, na er voor ons 16½ jarig hondje Dibbel geweest te zijn, wil ik jullie bedanken voor alle goede zorg, en namens Dibbel vanuit de hondenhemel een dikke knuffel 👍
René Brusik 5 jaar geleden
Deze mensen zijn zo goed, ook in vervelende tijden staan ze altijd voor je klaar, na er voor ons 16½ jarig hondje Dibbel geweest te zijn, wil ik jullie bedanken voor alle goede zorg, en namens Dibbel vanuit de hondenhemel een dikke knuffel 👍
Peter Reichwein 9 maanden geleden
Op 6 September jl heb ik helaas mijn hondje in moeten laten slapen ( 15 jaar en 8 maanden ), alle lof voor de dieren arts en het personeel van deze kliniek voor de humane wijze waarop men dit gedaan heeft Chapeau !!!
Jollien van der Meulen 11 maanden geleden
Geweldig bevlogen personeel met een heel groot hart voor dieren!
Toon alle reviews