Annemaaike Haffmans
in de afgelopen week
Ik ben echt ontzettend blij met deze praktijk!
Het personeel is vriendelijk, meelevend en deskundig. Er wordt met je meegedacht, zowel qua behandeling als qua kosten.
Wij gaan hier naartoe sinds we in Dordrecht wonen, begin 2017, en nog geen enkele negatieve ervaring.
Ook doorverwijzingen naar Stadspolders of het verwijscentrum zijn altijd erg prettig.
Vandaag nog geweest met onze hond die ineens mank liep. We werden zeer vriendelijk ontvangen door bekende gezichten. Haar poot is zo goed mogelijk onderzocht en er is gestopt toen het voor mijn hond echt te pijnlijk werd. Daarna doorverwezen naar Stadspolders voor een röntgen, wat ook heel snel geregeld was.
Ik ben echt heel tevreden over de service hier!