3.9
427 reviews
Mardou Bouwens in de afgelopen week
Het is alweer een aantal weken geleden dat we in blinde paniek onze Aak met een complexe breuk in z’n achterpoot moesten achterlaten bij Anicura Rijswijk maar ik kan t me nog als de dag van gisteren herinneren. Nu speelt, rent en dolt hij weer naar hartelust zoals ik m ken. Dit alles dankzij het kundige team van Anicura. In het bijzonder wil ik Orchidee noemen, zij heeft deze hel waar onze grote vent in terecht kwam draaglijk en zelfs nog leuk gemaakt. Hij wist niet hoe snel hij bij haar moest komen als hij haar zag. Ook voor ons was zij een steun! Wat een topper. Dank team Anicura!
Mitchel K. in de afgelopen week
Op 3 oktober kwam onze kat thuis met een flinke wond aan zijn achterpoot. Onze eigen dierenarts gaf aan dat de wond van zulke omvang was, dat zij ons verwees naar een specialist. Gelukkig konden wij snel terecht. Meerdere malen met onze kat langsgeweest voor het herstel, en na bijna anderhalve maand is het verband eraf. Ik ben heel tevreden hoe ik door Anicura ben geholpen. Er wordt op een eerlijke manier gecommuniceerd over de prijs. Is het duurder dan een lokale dierenarts? Ja, waarschijnlijk wel. Echter beschikken zij over meer middelen en kennis om gecompliceerde wonden te doen genezen.
Maureen Crijns in de afgelopen week
Tante Polly is bijzonder goed geholpen door Esther Soeteman en haar team, bestaande uit Jen en Annelies. Deskundige en lieve mensen, die me gelijk het gevoel gaven dat mijn katje in goede handen was. Wat ik erg mooi vond is dat ik vanuit een andere kamer door het raam de operatie mocht volgen en ook aanwezig mocht zijn bij het in slaap brengen en weer wakker worden van Polly. Zo kon ik ook zien dat tante Polly tijdens de operatie af en toe een aai kreeg. Prachtig vond ik dat. Ik werd de hele tijd op de hoogte gehouden, en toen tante Polly nog een ander probleem bleek te hebben, werd er ook gelijk een internist bij gehaald. Voor de nazorg werd me op het hart gedrukt niet te aarzelen contact op te nemen. Het hartje op de tas met medicijnen was de kers op de taart. Natuurlijk hoop ik dat het niet meer nodig zal zijn, maar mocht ik een ander katje hebben met problemen met haar tandjes, zal Esther Soeteman en haar team mijn eerste keuze zijn.
Elise Drevers in de afgelopen week
Mijn hond is hier 2,5 dag opgenomen geweest op de IC, 2x onder narcose geweest en heeft hier ook een sonde gekregen. Ik ben zeer tevreden over de geboden zorg! Ze staan altijd voor je klaar, overleggen veel, houden je op de hoogte en niks lijkt te veel. Was wel een rib armer maar het was het waard! Behandeling is nog niet klaar maar heb er weer vertrouwen in!
RDJ 134 in de afgelopen week
Mijn Engelse Stafford Kina had problemen met plassen door een gezwel in haar blaas en werd met spoed opgenomen op de IC waarbij de urine in haar buik is weg genomen en met een operatie de 'massa' is verwijderd die haar blaas blokkeerde. Kina die ook weer thuis is, maakt het na omstandigheden goed. Hier voor wil de ik de staf en de doktoren uit de grond van mijn hart voor bedanken. De (na) zorg is uitgebreid, duidelijk (met oa afspraken rond om de prijzen en handelingen) en ook tijdens haar verblijf kreeg ik dagelijks foto's van haar. Het mag dan een duur prijskaartje hebben, maar de zorg is professioneel en zeer goed. Nogmaals iedereen daar bedankt.
Dennis Vink in de afgelopen week
Geweldig goed geholpen met een kat die erg bang en gestrest is bij een DA. Er was bloedonderzoek en een hartscan nodig en arts en assistentes hier waren super begripvol, behulpzaam, rustig en namen de tijd, waardoor alles is gelukt en de kat merkbaar veel rustiger was in vergelijking met andere DA bezoeken. Heel erg bedankt!
Kelly van den Berg in de afgelopen week
Onze hond is op vrijdagavond met spoed opgenomen in deze kliniek. Wij zijn snel, kundig en vriendelijk geholpen. Het was een lastige ingreep en onze hond was er heel slecht aan toe. Wij zijn vooraf goed geïnformeerd over de te verwachte kosten en prognose. Tussendoor werden we ook steeds gebeld met tussentijdse informatie. Zeer professioneel en (dier-)vriendelijk personeel. Hier kun je absoluut zeker zijn van goede zorg voor je huisdier. Onze hond is aan het bijkomen van alles maar laat tot nu toe een goed herstel zien. De kosten zijn het enige pijnpunt, ik vind ze absurd hoog. Zelfs met verzekering (onvoldoende dekking) kan het snel hoog oplopen allemaal. Zeker buiten de reguliere openingstijden/spoed. Hou daar wel rekening mee.
Monique Wakker in de afgelopen week
Lilly golden retriever van 9 jaar werd na overgeven en diarree snel beoordeeld door een dierenarts en overgedragen naar anicura in Rijswijk. Ze is daar 5 dagen intensief en liefdevol verzorgd voor een nierbekkenontsteking. Ondanks dat het er goed uit bleek te zien is ze toch na een epileptische aanval en lichaam wat niet meer aankon rustig ingeslapen. We zijn dankbaar voor de goede zorgen en de tijd die we bij haar mochten zijn.
Frank B in de afgelopen week
Ik belde om 8:15 omdat er een buik echo gemaakt moest worden bij mijn hondje (geen spoed aanvraag), we mochten de zelfde dag al komen om 13:30! Die snelle actie is ontzettend fijn natuurlijk als je met een zielig ziek dier zit. Liefdevolle jonge arts en assistent die de echo deden, duidelijke communicatie en ze namen goed de tijd. Ik mocht er bij zijn en mijn hond vasthouden en geruststellen tijdens de echo. Bedankt!
Debby Koutrik in de afgelopen week
Dank jullie wel voor de goede zorgen voor Saartje. Saartje kwam binnen met een nekhernia , ze was al zo goed als verlamd. De deskundigheid van de kliniek heeft er voor gezorgd dat Saartje weer helemaal opgeknapt is! Ze is weer bijna de oude Saartje! Gaat alweer spelen en baldadig doen! Heerlijk om te zien na al het verdriet wat we hebben gehad en de angst dat ze het niet zou redden. Nogmaals onze dank!
Inge van Weerden in de afgelopen week
Na zo'n 3 maanden van operaties, revalideren, controles, stress, slapeloze nachten 😴😴 en een lege bankrekening 🤐 vandaag groen licht gekregen 😁 ook de linker knie is goed vast gegroeid 🙏 nu opbouwen met lopen en hopelijk eindelijk van elkaar gaan genieten😍 de arts bedankte ons voor de goede zorg voor Binky 🤭 super lief! Wij bedanken dokter Wouters en zijn team voor de geweldige zorgen voor onze Binky 😊 nooit fijn om naar een kliniek te moeten, maar dit is wel een aanrader🙏
Arina in de afgelopen week
Onze Golden Retriever, Souina, 13 +, had plotseling ernstige diarree, met helderrood bloed (uiteindelijk) zeer ongerust naar Anicura. Konden snel terecht. Aan de telefoon werd al het bedrag €185, verteld. Fijn, dan weet je dat. Aan ons de keuze.. Daar aangekomen, zeer prettige medewerkers aan de balie, we werden geholpen door een man ( naam ben ik vergeten) Hij zorgde voor de administratie en toonde zoveel belangstelling! Zo fijn , je bent tenslotte erg ongerust. Snel aan de beurt bij de arts. Zij was heel geduldig, aardig en zo lief voor Souina! Ze heeft controles gedaan, hele rustige benadering naar de hond toe. Zij heeft ons aangehoord en ons heel erg gerustgesteld. Veel dank daarvoor! Vervolgens het bedrag pinnen en met fijn gevoel naar huis. (Wat een verbazing!! Onze verzekering heeft binnen 2 dagen €148, vergoed! Wij hadden niets verwacht...) We gingen naar AniCura met in ons achterhoofd dat wij haar daar zouden moeten laten inslapen...gelukkig niet, maar stel dàt dat wèl had gemoeten, dan was het daar beslist een goede, juiste sfeer . Heel veel dank! Lieve groetjes, Arina van Delft
Arina in de afgelopen week
Onze Golden Retriever, Souina, 13 +, had plotseling ernstige diarree, met helderrood bloed (uiteindelijk) zeer ongerust naar Anicura. Konden snel terecht. Aan de telefoon werd al het bedrag €185, verteld. Fijn, dan weet je dat. Aan ons de keuze.. Daar aangekomen, zeer prettige medewerkers aan de balie, we werden geholpen door een man ( naam ben ik vergeten) Hij zorgde voor de administratie en toonde zoveel belangstelling! Zo fijn , je bent tenslotte erg ongerust. Snel aan de beurt bij de arts. Zij was heel geduldig, aardig en zo lief voor Souina! Ze heeft controles gedaan, hele rustige benadering naar de hond toe. Zij heeft ons aangehoord en ons heel erg gerustgesteld. Veel dank daarvoor! Vervolgens het bedrag pinnen en met fijn gevoel naar huis. (Wat een verbazing!! Onze verzekering heeft binnen 2 dagen €148, vergoed! Wij hadden niets verwacht...) We gingen naar AniCura met in ons achterhoofd dat wij haar daar zouden moeten laten inslapen...gelukkig niet, maar stel dàt dat wèl had gemoeten, dan was het daar beslist een goede, juiste sfeer . Heel veel dank! Lieve groetjes, Arina van Delft
C EHD in de afgelopen week
Geweldig dat deze kliniek er is voor de spoedhulp! Mijn konijn had klachten die niet konden wachten en ik kon binnen 1,5 uur terecht. De balie was erg druk waardoor het allemaal erg lang duurde maar we zijn goed geholpen door de dierenarts! Duidelijk advies en alles is goed nagekeken. De dierenarts had de voorkeur om Engels te spreken en vroeg vooraf of dit goed was. Ik vond het prima. Consultkosten bij avond spoedhulp zijn €185. Dit is hoog maar heb dit zeker over voor mijn dieren.
Tanja Bonefaas in de afgelopen week
Helaas hebben we ondanks de inzet en deskundige zorg van de medewerkers van Anicura op 30 mei onze lieve Axel (kat) moeten loslaten. Na 4 dagen opname bleek uiteindelijk dat Axel een dodelijk virus bij zich had. De dierenarts was eerlijk en open dat Axel niet meer beter kon worden. Ondanks alle verdriet en het moment om te besluiten om Axel te laten inslapen, hebben we veel steun en vertrouwen van Anicura ontvangen en ervaren. Het voelde niet als een beslissing die we alleen moesten nemen. De tijd die de medewerkers gaven voor het afscheid, de uitleg en empathie heeft ons gesteund. Dank voor alle lieve en warme zorgen.
jessica0563 in de afgelopen week
Onze kat is hier recent een week opgenomen geweest i.v.m. een grote wond. Deze is een week lang professioneel verzorgt. De wond was na de week voor een groot deel hersteld, waardoor we de zorg thuis konden voortzetten. Wij vonden het heel prettig dat we elke dag mochten langskomen, elke dag telefonisch updates kregen en elke dag een foto toegestuurd. Personeel is betrokken en professioneel. Eenmaal een dag thuis werd er nagebeld om te vragen hoe het ging.
Boukje Kramer een maand geleden
Een en al lof over deze kliniek. Onze hond moest met spoed worden opgenomen. Alle medewerkers, van balie tot dierenartsen weten wat ze doen. Alles wordt goed uitgelegd, behandeling, eventuele onderzoeken, hulpverlening ter plaatse, duidelijkheid over kosten zodat je niet verrast wordt maar vooral de zorg en liefde van een ieder voor de dieren. Echt top! We hebben onze hond een nachtje moeten achterlaten wat altijd spannend is, maar we wisten dat hij in goede handen was. Volgende ochtend werden we meteen gebeld over de nacht en kregen een foto doorgestuurd, heel fijn.
Mariska Langeweg 4 maanden geleden
Super kliniek wel erg prijzig!!!! ,maar onze lieve whippet Scotty had een gebroken poot ellepijp en spaakbeen en daarbij was ook nog zijn voetje gaan smetten doordat hij ingepakt zat hij is zo goed behandeld en werdt goed in de gaten gehouden waardoor hij nu helemaal hersteld is en wil hierbij in het bijzonder onze grote dank Uit brengen aan MEJ. Orchidee de Hoog!!!! Wat een schat is dat zoveel passie en hart voor de patiënt En Scotty kreeg zelfs een grote knuffel toen hij ontslagen werdt Zo lief en blij dat Scotty er mee was !!.
Annelien Roos 5 maanden geleden
Vorige week is onze kat naar Anicura in Rijswijk gebracht, na een brand in onze woning. En wat is hij daar goed opgevangen en verzorgd! Al snel ging het gelukkig beter met hem. Wij zijn er van overtuigd dat de liefdevolle en goede medische zorg door Anicura hier voor heeft gezorgd. Wij werden dagelijks op de hoogte gehouden van de situatie van onze kat. Heel fijn dat als je zelf in een zeer hectische tijd zit, je goed op de hoogte wordt gehouden en hier zelf niet achteraan hoeft te bellen. De communicatie was vriendelijk en duidelijk en ook bij het ontslag kregen wij duidelijke uitleg over het gebruik van de medicatie en werd er de tijd voor ons genomen. Niets anders dan lof voor dit dierenziekenhuis met een groot hart voor dieren en uitstekende medische zorg!
Erica Rosemonde Luijendijk 5 maanden geleden
Onze hond had spoedeisende hulp nodig. De dierenarts van de intake was bijzonder prettig en kundig. Onze hond moest 2 nachten blijven en is met veel zorg behandeld. Fijne update de volgende ochtenden door de paraveterinair over hoe de nacht is verlopen. Later op de dag werden we ook nog gebeld door de dierenarts met medische informatie. Er was ruim voldoende tijd en ruimte voor vragen van onze kant over het wel en wee van ons diertje. De kliniek is zeer goed bereikbaar, netjes en schoon. Het personeel is vriendelijk.
Sylvia Glasbergen 2 weken geleden
En dan moet je met je reactieve hond met een benchtrauma naar een onbekende dierenarts. Uiteraard eerst gemeld en heel goed opgepakt. Even buiten wachten tot de kust vrij was en achter de receptie langs naar de behandelkamer. Op de dag van de operatie ook de stress zoveel mogelijk kunnen beperken, bij het in slaap brengen mogen blijven en ze heeft niet in een bench wakker hoeven worden maar heel fijn in een behandelkamer. Oh ja en de operatie ook goed gegaan! Heel tevreden al moet ik er wel bij zeggen dat we heeeeeeel blij zijn dat ze verzekerd is ;-)
Michel Anthony 2 weken geleden
Midden in de nacht met onze makker Hinjo (kat) naar deze dierenkliniek geweest om hem met spoed te laten onderzoeken. We werden goed geholpen en er werd echt meegedacht over eventuele vervolgstappen voor het beestje. Vriendelijk en rustig personeel (dat is wel fijn als je zelf nogal overstuur bent). Helaas hebben we hem een dag later moeten laten inslapen. De kliniek constateerde al dat wat de kat had, hem weinig overlevingskans gaf. Ik wil de kliniek bedanken voor hun hulp, ondanks dat de prijs van het consult aardig hoog ligt, maar hier waren we vantevoren al via de telefoon over op de hoogte gebracht.
Philip vd A een week geleden
Afgelopen donderdag is onze hond erg goed en prettig geholpen bij Anicura in Rijswijk. Wij zijn geholpen door Boris, een dierenarts die zijn werk duidelijk serieus neemt en mij 100% het vertrouwen gaf dat onze hond is goede handen was. Ook de assistenten die hielpen bij de echo waren attent en zorgzaam voor onze hond. Het is inderdaad niet goedkoop bij elkaar, maar zeker niet duur. Ik las wat recensies van andere mensen die het erg duur vonden. Maar als je ziet wat voor apparatuur ze allemaal wel niet hebben en 24/7 open en bereikbaar. Dat kost allemaal geld! Bovendien wil ik liever voldoende betalen zodat zij bekwaam personeel kunnen hebben. Gelukkig hebben wij een huisdierenverzekering, dat raad ik meer mensen aan!
Peter Klein in de afgelopen week
Afgelopen weekend met twee honden geholpen op de spoed, werd heel goed opgevangen en duidelijk verteld wat er ging gebeuren. Daarbij werd ook een schatting van de kosten gemaakt, die uiteindelijk heel erg in de richting van de werkelijke kosten kwam en ik heb dat wel eens anders meegemaakt bij een andere dierenartsenpraktijk. Belangrijkste was dat de honden zeer goed behandeld zijn en ik ben dik tevreden over de verschillende artsen en hun collega's, die ons steeds vriendelijk te woord stonden en duidelijk waren wat er ging gebeuren en in de adviezen na afloop van de behandeling. AniCura in Rijswijk krijgt van mij een DIKKE 10!!!
Mike Retlenet een week geleden
Geweldige kliniek! Bobbie was heel slecht op het moment dat we haar binnen brachten. Nadat wij in de middag bij een andere kliniek zijn geweest, en naar huis gestuurd met een pilletje, zijn wij zeer serieus behandeld bij Anicura. Lieve mensen, meedenken goed analyseren en alles doornemen. Bobbie kwam als herboren na 2 nachten logeren thuis. Iedereen was gek op haar daar. Eigenlijk hebben we met een lach en veel voldoening de rekening betaald.
Mike Retlonet 6 maanden geleden
Geweldige kliniek! Bobbie was heel slecht op het moment dat we haar binnen brachten. Nadat wij in de middag bij een andere kliniek zijn geweest, en naar huis gestuurd met een pilletje, zijn wij zeer serieus behandeld bij Anicura. Lieve mensen, meedenken goed analyseren en alles doornemen. Bobbie kwam als herboren na 2 nachten logeren thuis. Iedereen was gek op haar daar. Eigenlijk hebben we met een lach en veel voldoening de rekening betaald.
Anja Van Tartwijk in de afgelopen week
Mijn kitten van nog geen 13 weken oud had stuifmeelkorrels van een lelie binnen gekregen. Wij konden binnen een paar uur terecht. Ze werd liefdevol opgevangen en behandeld. Ik werd regelmatig op de hoogte gehouden hoe het met Scott ging. Gelukkig mocht hij een dag later weer mee naar huis en bleek hij veel geluk te hebben gehad. Vooral het persoonlijke contact/aandacht, de foto die ze de andere ochtend stuurde van Scott heeftons als baasjes ook goed gedaan. Een heel fijn team in Rijswijk.
Rosanne vellekoop in de afgelopen week
Wij moesten onze hond met spoed laten opereren omdat hij twee satéprikkers in z’n buik had. Van het begin tot het eind zijn wij super vriendelijk en liefdevol ontvangen door al het personeel. We werden continue op de hoogte gehouden over wat er komen ging, ook toen wij later zelf thuis waren en we Marley moesten achter laten. Zo kwamen we niet voor verrassingen te staan. Verder is het er schoon en netjes en heb je er alle vertrouwen in dat het goed komt met je diertje.
Brenda Deurloo in de afgelopen week
Mijn ongeneeselijke zieke hond. Diagnose: protein-loosing enteropathy met recidiverende pleurale effussie. Lizzy is ongeneeselijk ziek. In dieren kliniek Utrecht konden ze niks meer voor haar doen. Borstkast liep iedere keer vol met vocht waardoor lizzy het benauwd kreeg. Eiwit verlies waardoor Lizzy spierzwakte kreeg en niet meer kon lopen. Advies: in laten slapen. Hond was 1 jaar oud. Ook mijn eigen dieren arts had geen hoop meer voor Lizzy. Nick Beijerink de cardioloog werkt in Vught en in Rijswijk. Hij heeft een behandeling ingezet met internist Lisette van Duin. Na bijstellen medicatie en vitamine prepraraten geven herstelde Lizzy. Lizzy kon weer lopen. Dit geweldig team heeft Lizzy de leven gered door niet op te geven. Voeding aangepast. Veel eiwitten geven. Vochtverdrijvers ( diureticum) zodat Lizzy niet vol loopt. Haar chronisch darm ziekte is onder controle. Zij krijgt hiervoor prednison. Helaas levens lange medicatie. Het kan maanden goed gaan en dan ineens slecht. Ik mag altijd komen als het slecht gaat bij Nick. Wij zijn Lisette en Nick erg dankbaar. Onze Lizzy is 3 jaar oud. Lizzy is vrolijk. Ons blij eitje.
Astrid Bresser in de afgelopen week
Mijn Beagle Cleta kon gister begin van de avond gelukkig terecht ivm aanhoudende stuipen en hoge koorts. Ontvangst was kalm, rustgevend. Beleid werd ingezet op intoxicatie wat ik later kon plaatsen... paddestoelen. Cleta had al enorm gevochten tegen het gif en werd geweldig opgevangen en behandeld om snel alle gif af te voeren. 1 Nachtje kunnen blijven voor observatie. Ik werd op vaste tijden gebeld om mij te informeren en kreeg foto toegestuurd. Ik kon haar die ochtend weer ophalen. Informatie mee en kaartje en balletje voor Cleta mee. Wat een geweldige lokatie en medewerkers. Dankbaar voor!
Verona Janss een week geleden
Onze kat Kenai hebben we vandaag weer opgehaald na een spoedopname. We zijn heel erg blij met de mensen die hier werken, hij is onwijs goed geholpen. We kregen een leuk lief tasje mee met goede informatie, medicijnen en een klein speeltje. Je kon zien met alle drukte daar dat de dierenartsen en assistentes hard doorwerken om alle diertjes te helpen, heel mooi om te zien.
ingrid Zwemer 3 maanden geleden
Professionele dierenkliniek waar onze hond max heel liefdevol is verzorgd nadat hij onverwachts geopereerd moest worden. Fijne ontvangst, goede uitleg wat gedaan ging worden en duidelijke ontslaginformatie.
Denise 3 weken geleden
Mijn hondje Milo heb ik hier afgelopen woensdag moeten brengen omdat er gedacht werd aan een hernia. Milo werd opgenomen om pijnstillers via het infuus te krijgen. De dierenartsen en de dierenartsassistenten zijn super lief voor zowel baasje als dier. Als dingen onduidelijk waren was het nooit een probleem om nog is even te bellen wat er nu precies aan de hand is, ook als ik wilde weten hoe het met Milo ging mocht ik bellen en kreeg ik een update. Toen wij op bezoek kwamen hebben wij wel lang (1 uur) moeten wachten tot er een dierenarts bij ons kwam om te vertellen wat er met Milo aan de hand was, maar het was druk en daardoor had ik extra tijd om lekker met Milo te knuffelen. Vandaag mag Milo naar huis en ik kijk alleen maar positief terug op deze opname voor Milo. Bedankt voor jullie liefdevolle verzorging, fijne communicatie, begrip en medeleven!!
M F 2 maanden geleden
Ani cure Rijswijk, ik wil jullie danken voor de liefdevolle en zorgzame behandeling van onze kat Damon. Toen onze kat een slechte behandeling gehad had bij praktijk dierenkliniek Oosterheem, waar ik als baasje zelf half de behandeling moest doen en dat hij erna de katheter verkeerd aan  geleggen had, kon onze kat vol met medicijnen en water van drinken en spoelen nog steeds niet plassen, dit had Damon zijn dood geworden. Gelukkig, met dieren ambulance kon ik naar jullie  en dat was een enorm warm bad! Bij aankomst was al snel duidelijk dat de katheter verkeerd zat, na uren wachten maar met liefdevolle mensen die je te woord staan met antwoorden en praatje, mocht Damon midden in de nacht weer mee naar huis. Het voelde bij jullie vandaan direct als een oplossing, Damon plaste direct veel. Na weekje katheter hebben jullie hem ook weer met zorg de katheter verwijderd. 1000maal dank voor de goede zorgen! 🙏🏻💐❤ Met Damon gaat het enorm goed nu dankzij jullie! ❤🐈❤
Gerard Holleman 6 maanden geleden
Wij komen met onze hond Lizzy nu ruim 18 maanden bij deze kliniek bij specialist Niek Beijerink en Lisette Overduin zowel in Vugt als in Rijswijk altijd super goed geholpen. Vanaf het moment van aanmelden bij de receptie t/m de verzorging/behandeling van onze hond lizzy zijn wij zeer tevreden. Altijd de juiste zorg en duidelijke uitleg. Bij vragen telefonisch goed te bereiken ook in het weekend. Voor onze hond Lizzy die chronisch ziek is zijn wij zeer tevreden en dankbaar dat wij voor Lizzy een goed en betrouwbare kliniek hebben gevonden. Brenda en Gerard
m m een week geleden
Onze kat was plotseling erg ziek en moesten we hier in laten slapen. Ze zijn hier kundig en eerlijk. Ook de begeleiding bij het afscheid nemen was, ondanks de Corona toch een mooi, warm afscheid. En dan krijg je twee weken later zo'n lief kaartje in de bus..dat deed ons goed! Dankjulliewel!
Familie van den Beukel 3 weken geleden
Na jarenlang tobben met de luchtwegen van mijn geliefde kat, heb ik meerdere dierenartsen gehad die zich geen raad wisten met de casus. Uiteindelijk deden zij er ook niets meer mee, ofwel uitbehandeld. Uiteindelijk heb ik bij deze vakbekwame en empathische mensen aangeklopt. Alles werd uit de kast gehaald om de onderste steen boven te krijgen. Een breed scala aan onderzoeken wees voldoende uit om uiteindelijk een diagnose te krijgen waarnaar een beleid bepaald kon worden. Ik ben zeer tevreden over deze mensen die dag en nacht hun best doen.
Toon alle reviews