jannekeplays
11 maanden geleden
Zeer prettige dierenartsen, ik kom er al 8 jaar en alle dierenartsen en assistenten in dienst zijn zeer vriendelijk en betrokken.
Toen onze vorige kat ziek werd hebben ze alles gedaan om er achter te komen wat er mis was en toen de moeilijke keuze kwam om de kat in te laten slapen hebben ze ons zeer goed gesteund in het maken van de beslissing zonder te sturen, alle opties werden besproken met alle voor en nadelen voor ons en het dier.
Nu met de nieuwe katten vanzelfsprekend terug bij deze dierenartsen.
Ook een groot voordeel is dat ze meerdere locaties hebben waardoor het maken van een afspraak op korte termijn voor een werkende met weinig vrije tijd makkelijker is.