4.4
102 reviews
Frank Mulders in de afgelopen week
Ik ben uiterst tevreden met de uitstekende kwaliteit van de dierenarts en de service en vriendelijkheid van het personeel van de dierenarts praktijk in Stiphout.
jannie oldenburg in de afgelopen week
Erg vakkundige en vriendelijke dierenartsen, ook de paraveterinaire assistenten zijn niet alleen vakkundig, maar ook erg begaan met de dieren. Ik kom al zo lang ik in Stiphout woon bij deze dierenarts en ik ben erg tevreden. Mijn hond gaat kwispelend mee naar binnen bij deze praktijk.
P van den Eijnden een week geleden
Worden altijd zeer goed en vriendelijk geholpen.Staan altijd klaar voor onze hond Beau
Lissa bots in de afgelopen week
Een fijne dierenarts die begaan is met de dieren. Ik wil jullie bedanken voor alle zorgen die wij hadden en begeleiding.
Kiara Bots in de afgelopen week
Vandaag een moelijk besluit moeten nemen om onze hond Loes in te laten slapen. Vooraf werd er uitgelegd wat we er precies gedaan werd en hoe dit zou verlopen. Ook hoe de dierenarts afscheid nam van onze hond was op een respect volle en mooie manier. We willen Suzan daarom bedanken voor het mooie afscheid.
Rob en Jeanneke de Loyer in de afgelopen week
Susan van de Vrande is de beste dierenarts die wij ooit hebben gehad. Wij hebben al sinds 1976 keeshonden>
wim markus in de afgelopen week
Wij hebben alleen maar positive ervaringen met Anicura. Deskundig,vriendelijk, geweldige zorg en goede adviezen en hulp.
Yvonne Westhoff een week geleden
Prima service en goede nazorg!!
Matt Achten in de afgelopen week
Deskundig en professioneel advies/beheleiding. Vriendelijke mensen en een goed, schone, diervriendelijke kliniek
suurtje195 jansen in de afgelopen week
waren goed behandeld hahah niet wij maar het dier
Hans Toonders in de afgelopen week
Hele fijne kliniek, waar we al 25 jaar komen met de hond. Altijd dezelfde vrouwelijke dierenarts. Sinds het door Anicura is overgenomen zijn de prijzen wel heel veel hoger geworden, dat is jammer
Angela Angela in de afgelopen week
Fijne dierenarts is Susan, die de tijd voor onze hond nam maar ook ons ondersteunde in het proces naar herstel.
frans gerards in de afgelopen week
Alleen maar aan te bevelen. Tot nu toe alleen maar lof.
Helga Vereijken in de afgelopen week
Aardige betrouwbare mensen die goed voor je dier zijn. echt aan te raden
Kees in de afgelopen week
Zeer deskundig en meelevend personeel. Goede ingerichte kamers.
Bar Ques in de afgelopen week
Fijne praktijk met kundig personeel en goede zorg voor je huisdier
Inge Vos 2 weken geleden
Hele fijne dierenartsen, denken goed met je mee, informeren hoe het gaat, kortom top service!
J B in de afgelopen week
Kom hier al jaren, altijd top geholpen met de juiste diagnose en voldoende tijd voor baasje en dier. Ik vermoed dat de recente negatieve reviews uit emotie zijn geplaatst.
Lida van Wijk in de afgelopen week
Via internet bij deze dap terecht gekomen voor een TPLO knieoperatie bij onze hond. Via e-mail dossier doorgestuurd en telefonisch besproken daar wij op 5 kwartier afstand wonen. Omdat onze hond bang is en bijterig naar vreemden is ze in de auto onder verdoving gebracht en in de praktijk geopereerd. Nabehandeling is via e-mail en filmpjes gegaan. Toen er toch nog medicijnen gegeven moesten worden zijn die opgestuurd. Nu een paar maanden later hebben wij weer een vrolijke, speelse hond terug. Al met al zeer tevreden hoe dit best wel rare proces is verlopen.
Patricia Van Den Nieuwenhof 2 weken geleden
Fijne en deskundige dierenartsen, het personeel is erg vriendelijk en betrokken.
jannekeplays 11 maanden geleden
Zeer prettige dierenartsen, ik kom er al 8 jaar en alle dierenartsen en assistenten in dienst zijn zeer vriendelijk en betrokken. Toen onze vorige kat ziek werd hebben ze alles gedaan om er achter te komen wat er mis was en toen de moeilijke keuze kwam om de kat in te laten slapen hebben ze ons zeer goed gesteund in het maken van de beslissing zonder te sturen, alle opties werden besproken met alle voor en nadelen voor ons en het dier. Nu met de nieuwe katten vanzelfsprekend terug bij deze dierenartsen. Ook een groot voordeel is dat ze meerdere locaties hebben waardoor het maken van een afspraak op korte termijn voor een werkende met weinig vrije tijd makkelijker is.
Christine Wellens 2 jaar geleden
Ze waren hier geweldig en belden ons de volgende dag op hoe het met ons hondje ging dat hadden wij nog nooit meegemaakt. De hond was nl vergiftigd.
Claassie #1 2 jaar geleden
Een dierenartspraktijk waar de dierenartsen en asdistenten de tijd nemen voor het dier en zijn baasje. We zijn hier al bijna 10 jaar klant met vier dieren waarvan er helaas twee door ouderdom zijn gestorven. In al die jaren is er nog nooit een verkeerde diagnose gesteld. Één dier hebben we thuis in laten slapen, we waren en zijn heel erg blij dat deze mogelijkheid bestaat.
Toon alle reviews